Nieuwsbrief:

M-Point

Kies de Harley die bij je past Of je nu op het asfalt wilt scheuren met een gloednieuwe motorfiets, een tweedehands-Harley of een superexclusieve bike: er is een Harley voor iedereen. Let's talk Een specifieke vraag voor verkoop, service of werkplaats of op zoek naar onze gegevens? Hier ben je - letterlijk - aan het juiste adres. Leg je Harley in de watten Boek een grondige servicebeurt, bescherm je kostbaarste bezit met een Harley-verzekering, vermijd zorgen met een financieringsplan en ontdek wat er onder de garantie valt - zelfs voor een gebruikte motorfiets.
Alle motoren van M-Point
50 motoren gevonden
HARLEY-DAVIDSON PAN AMERICA  RA 1250 SPECIAL
HARLEY-DAVIDSON PAN AMERICA RA 1250 SPECIAL
€ 20.950,- p/mnd klik hier
2022, 4351 Km
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY FLSTF
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY FLSTF
€ 9.950,- p/mnd klik hier
1996, 33910 Km
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING SPECIAL FLHRXS
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING SPECIAL FLHRXS
€ 22.950,- p/mnd klik hier
2019, 16829 Km
HARLEY-DAVIDSON ROAD GLIDE CUSTOM FLTRX
HARLEY-DAVIDSON ROAD GLIDE CUSTOM FLTRX
€ 22.950,- p/mnd klik hier
2017, 16254 Km
HARLEY-DAVIDSON V-ROD MUSCLE VRSCF
HARLEY-DAVIDSON V-ROD MUSCLE VRSCF
€ 11.850,- p/mnd klik hier
2009, 59142 Km
SUZUKI V-STROM DL 1000
SUZUKI V-STROM DL 1000
€ 3.650,- p/mnd klik hier
2002, 53314 Km
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE SOFTAIL CLASSIC FLSTC
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE SOFTAIL CLASSIC FLSTC
€ 9.750,- p/mnd klik hier
2000, 39284 Km
HARLEY-DAVIDSON SOFTAIL FATBOY 114
HARLEY-DAVIDSON SOFTAIL FATBOY 114
€ 10.350,- p/mnd klik hier
2000, 40517 Km
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CUSTOM FLHRS
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CUSTOM FLHRS
€ 11.950,- p/mnd klik hier
2004, 49874 Km
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRC
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRC
€ 13.950,- p/mnd klik hier
2007, 39852 Km
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRCI
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRCI
€ 9.650,- p/mnd klik hier
2000, 87514 Km
HARLEY-DAVIDSON SPRINGER FLSTS SOFTAIL
HARLEY-DAVIDSON SPRINGER FLSTS SOFTAIL
€ 14.950,- p/mnd klik hier
2001, 53645 Km
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING SPECIAL FLHRXS
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING SPECIAL FLHRXS
€ 28.950,- p/mnd klik hier
2022, 9161 Km
HARLEY-DAVIDSON SOFTAIL CUSTOM FXSTC
HARLEY-DAVIDSON SOFTAIL CUSTOM FXSTC
€ 11.950,- p/mnd klik hier
1987, 48745 Km
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER XR 1200
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER XR 1200
€ 8.950,- p/mnd klik hier
2010, 22631 Km
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE SPECIAL FLHXS
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE SPECIAL FLHXS
€ 23.950,- p/mnd klik hier
2019, 64987 Km
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY LO FLSTFB
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY LO FLSTFB
€ 16.495,- p/mnd klik hier
2010, 2222 Km
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE SOFTAIL CLASSIC FLSTC
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE SOFTAIL CLASSIC FLSTC
€ 11.450,- p/mnd klik hier
2004, 38980 Km
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY FLSTF
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY FLSTF
€ 11.950,- p/mnd klik hier
2004, 15563 Km
HARLEY-DAVIDSON STREET BOB FXDB
HARLEY-DAVIDSON STREET BOB FXDB
€ 9.950,- p/mnd klik hier
2009, 42528 Km
Een stukje historie: AERMACCHI in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voerd hij de boring en slag van het blok op naar een ovalere 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos doorverbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk aggeerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een Golden Wing motorblok om in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion