Nieuwsbrief:

Munsters Motoren

Welkom bij Munsters Motoren Munsters motoren bestaat al bijna 20 jaar waarvan we zo'n 15 jaar gevestigd zijn aan het Hertog janplein 16 in Erp. WIJ ZIJN DE MOTORZAAK WAAR DE KLANT NOG ALTIJD KONING IS. Waarvoor kan U bij ons terecht: ?? • Voor een nieuwe motor (bijna elk merk) • Voor een nette occasion (met garantie) • Voor vakkundig onderhoud van uw motor • Voor schadetaxatie en reparatie • Voor een nieuwe helm • Voor kleding en handschoenen • Voor alle onderdelen • Voor vakkundige montage van banden tegen zeer concurrerende prijzen • Voor advies en tips • Voor het om of verbouwen van uw enduromotor naar een rally motor • EN NATUURLIJK ALLES OP HET GEBIED VAN CROSS- EN ENDURO WIJ ZIJN OOK: HUSQVARNA DEALER HUSQVARNA NUDA DEALER Ook hebben wij in ons assortiment: Kleding van Richa, Grand Canyon, Axo en Kenny Helmen Premier, Lazer, Axo en Kenny.
Alle motoren van Munsters Motoren
27 motoren gevonden
BETA ALP 4.0
BETA ALP 4.0
€ 6.799,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
BETA 300 XTRAINER
BETA 300 XTRAINER
€ 8.999,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
APRILIA TUONO V4
APRILIA TUONO V4
€ 9.750,- p/mnd klik hier
2015, 22000 Km
BMW R 1200 GS ADVENTURE
BMW R 1200 GS ADVENTURE
€ 8.999,- p/mnd klik hier
2014, 114184 Km
BETA RX 450
BETA RX 450
2025, Nieuw
BETA ALP 4.0 X
BETA ALP 4.0 X
€ 6.799,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
HONDA CR 250 R
HONDA CR 250 R
€ 6.750,- p/mnd klik hier
2006, 3 Km
BMW S 1000 RR
BMW S 1000 RR
€ 13.900,- p/mnd klik hier
2017, 51400 Km
DUCATI MONSTER S2R
DUCATI MONSTER S2R
€ 3.999,- p/mnd klik hier
2005, 59175 Km
DUCATI ST 4
DUCATI ST 4
€ 2.800,- p/mnd klik hier
1999, 44525 Km
SUZUKI V-STROM DL 650 ABS
SUZUKI V-STROM DL 650 ABS
€ 5.499,- p/mnd klik hier
2012, 48543 Km
TRIUMPH SPEED TWIN 1200
TRIUMPH SPEED TWIN 1200
€ 13.999,- p/mnd klik hier
2024, 3473 Km
KAWASAKI VERSYS 1000
KAWASAKI VERSYS 1000
€ 5.999,- p/mnd klik hier
2013, 45900 Km
TRIUMPH TIGER SPORT 660
TRIUMPH TIGER SPORT 660
€ 9.999,- p/mnd klik hier
2023, 8737 Km
HONDA CRF 450 RX
HONDA CRF 450 RX
€ 4.200,- p/mnd klik hier
2017, 25 Km
YAMAHA TRACER 900 GT
YAMAHA TRACER 900 GT
€ 10.650,- p/mnd klik hier
2019, 32128 Km
SUZUKI GSX-S 750 A
SUZUKI GSX-S 750 A
€ 6.999,- p/mnd klik hier
2019, 49101 Km
BETA RR 4T 430
BETA RR 4T 430
€ 5.500,- p/mnd klik hier
2020, 16432 Km
YAMAHA FZS 600 FAZER
YAMAHA FZS 600 FAZER
€ 2.900,- p/mnd klik hier
2004, 73936 Km
SUZUKI V-STROM DL 650 ABS
SUZUKI V-STROM DL 650 ABS
€ 6.750,- p/mnd klik hier
2017, 41809 Km
Wist u dat: In de motortaal "Speed-E-shift" betekent: Voordat Harley-David son zelf uitkwam met een handgekoppelde en voetgeschakelde versie van de zwaarste modellen - dit gebeurde pas na 1955 - ontwikkelde het rijderspubliek, waaronder veel dealers, zelf een technische oplossing voor de door de fabriek genegeerde wens een voetschakeling te ontwerpen. De Speed-E-shift was niet alleen een antwoord op die vraag in de zin dat het een voetschakeling was voor de 1200CC zijklep- en 1000/1200CC kopklep-Harley’s van 1946 (types U, UL, ULH , E, EL en FL ), de zwaarste en meest imposante lijn van die tijd. Er kon bovendien bliksemsnel mee worden doorgeschakeld omdat het eveneens voorzag in een automatische koppelingsbediening. De Speed-E-Shift is een plat mechaniek dat aan de linkerzijde naast de cilinders aan het frame werd bevestigd. Het bestond uit platte ijzeren strips en stangetjes. Het hart werd gevormd door twee notchedplates, platen waaruit een schuine vertanding was gefreesd, die zijdelings in elkaar grepen en deden denken aan een bereklem, waartussen zich het uiteinde van de schakelstang bevond. Onder invloed van trekveren en in het geval van de schuine vertanding ook de zwaartekracht, schoof de schakelstang trapsgewijs een stukje op wanneer het mechanisme werd bediend. Per stand correspondeerde dat met een versnelling. Zodoende werd met een enkele voetbeweging tegelijkertijd ontkoppeld en geschakeld, waardoor het bedieningsgemak van een half-automaat werd bereikt. Met een manette aan het stuur kon in één keer, bij voorkeur voordat volledige stilstand werd bereikt, terug worden geschakeld naar de vrijstand. Het concept en de uiteindelijke realisering van dit mechaniek is even geniaal als beperkt geweest. Wanneer de Speedy niet goed stond afgesteld was het risico van een totale inwendige verwoesting van de overigens zeer solide vierversnellingsbakvan Harley-Davidson, tot en met verbogen frame, niet ondenkbeeldig. De Speed-E-shift werd in 1945-46 op de markt gebracht door een kleinschalig toeleveringsbedrijf van Harleyaccessoires in Californië. Wie nu op zoek gaat naar deze rariteit kan dus het beste zijn geluk gaan proberen aan de westkust van de Verenigde Staten en moet naast de bereidheid minstens duizend gulden neer te tellen over de nodige overredingskracht beschikken om de bezitter afstand te laten doen van zijn speedy
© 2000 - 2025 Motoroccasion