Nieuwsbrief:

VDH Motoren

Welkom bij van den hatert motoren een passievol en innovatief bedrijf dat met u meedenkt! Door kennis i.c.m. het uitgebreide netwerk kan VDH Motoren de service verlenen waarbij de consument op 1 komt, hierbij wordt service en kwaliteit voorop gesteld. Wij werken op afspraak buiten openingstijden voor eventueel de haal&breng service of voor het persoonlijke contact waarbij een stukje extra aandacht gewenst is. Bij VDH Motoren kunt u terecht voor o.a. volgende diensten:  In & verkoop van nieuwe en gebruikte motoren  Periodiek onderhoud volgens fabrieksspecificaties  Complexe diagnose en reparaties  Opbouwen van accessoires en complexe componenten  Schade afhandeling en reparaties  Motorverzekering & Motorfinanciering
Alle motoren van VDH Motoren
8 motoren gevonden
KAWASAKI Z 750 R ABS
KAWASAKI Z 750 R ABS
€ 5.990,- p/mnd klik hier
2012, 34445 Km
BMW G 310 GS
BMW G 310 GS
€ 4.990,- p/mnd klik hier
2020, 20624 Km
KAWASAKI Z900 PERFORMANCE
KAWASAKI Z900 PERFORMANCE
€ 8.490,- p/mnd klik hier
2018, 1249 Km
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER CUSTOM XL 1200 C
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER CUSTOM XL 1200 C
€ 8.190,- € 8.690,- p/mnd klik hier
2005, 32686 Km
SUZUKI GSF 650 S BANDIT ABS
SUZUKI GSF 650 S BANDIT ABS
€ 4.190,- p/mnd klik hier
2011, 22272 Km
TRIUMPH SPEED TRIPLE S
TRIUMPH SPEED TRIPLE S
€ 10.490,- p/mnd klik hier
2017, 6568 Km
KAWASAKI VN 800 CLASSIC
KAWASAKI VN 800 CLASSIC
€ 3.690,- p/mnd klik hier
1996, 35549 Km
SUZUKI GSX-R 750
SUZUKI GSX-R 750
1985, 35397 Km
Een stukje historie: BMW in 1970 - Heel modern waren de H-4 halogeenlampen. De brandstoftank was in drie versies leverbaar: 24 liter, 17 liter en een 17 liter exemplaar met verchroomde flanken (de "Toaster tank"), dat eigenlijk alleen voor de export naar de Verenigde Staten bedoeld was en alleen in 1972 en 1973 geproduceerd werd. Alle krukassen maakten slagen van 70,6 mm, waardoor verschillen in cilinderinhoud alleen door wisselende boringen verkregen werden. Hier zou BMW bij de luchtgekoelde boxers aan vasthouden tot in 1995, toen de R 100 R Mystic uit productie ging. De /5 serie kwam waarschijnlijk net op tijd op de markt. De Vollschwingen BMW's hadden het merk door de moeilijke tijden in de jaren vijftig gesleept, maar waren absoluut niet meer geschikt om de opkomende markt in de jaren zeventig te bedienen. Rond 1970 waren met name de Japanse fabrikanten op de markt gekomen met zware, snelle machines. BMW besloot in de /6-serie de R 50/5 niet meer te vervangen, maar het programma "in de hoogte" uit te breiden met de R 90/6 en de R 90 S. Men ging meer aandacht besteden aan het uiterlijk van de motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion