Nieuwsbrief:

APRILIA  MANA 850 GT - 2008

Garantie: Nee
33669 Km
Zwart
aprilia - mana-850-gt
aprilia - mana-850-gt
aprilia - mana-850-gt
aprilia - mana-850-gt
aprilia - mana-850-gt
aprilia - mana-850-gt
aprilia - mana-850-gt
aprilia - mana-850-gt
aprilia - mana-850-gt
aprilia - mana-850-gt
aprilia - mana-850-gt
aprilia - mana-850-gt
aprilia - mana-850-gt
aprilia - mana-850-gt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Te koop: Aprilia Mana 850 – Comfort, stijl en technologie in perfecte harmonie
Ben je op zoek naar een motor die het comfort van een toermachine combineert met de souplesse en sportiviteit van een naked bike? Zoek niet verder! Deze Aprilia Mana 850 uit 2008 is afkomstig van de eerste eigenaar en verkeert in uitstekende staat, met slechts 33.669 kilometer op de teller. Een unieke machine die zowel beginners als ervaren rijders veel plezier biedt.
✅ Wat maakt deze Mana 850 bijzonder?



Motorblok: 839,3 cc 90° V-twin, vloeistofgekoeld


Vermogen: ca. 76 pk (56 kW) bij 8.000 tpm


Transmissie: geavanceerde Continu Variabele Transmissie (CVT) met drie rijmodi:



Sport – maximale prestaties en directe respons


Touring – comfortabele gasrespons en zuiniger verbruik


Rain – veiligheid en grip onder natte omstandigheden




Daarnaast kun je handmatig schakelen met de voetschakelaar of de paddle shifters op het stuur – een unieke ervaring!


ðŸ› ï¸ Recent onderhoud (klaar om te rijden):



Nieuwe voorvorkkeerringen


Nieuwe voor- en achterband


Verse motorolie + oliefilter



Je rijdt dus weg op een volledig onderhouden motorfiets, zonder onverwachte kosten.
ðŸï¸ Extra kenmerken:



Versnellingsindicator in het digitale dashboard


Fraaie naked-styling met Italiaanse flair


Royale buddyseat, ideaal voor zowel solo als duo gebruik


Stabiele en comfortabele wegligging, perfect voor woon-werkverkeer én toerritten


 

Deze Aprilia Mana 850 is niet alleen technisch bijzonder door zijn CVT-systeem en rijmodi, maar ook visueel aantrekkelijk en zeldzaam op de markt. Perfect voor de motorrijder die nét even iets anders zoekt.

Benieuwd naar een proefrit of meer info? Neem gerust contact op. Dit is jouw kans om een unieke, betrouwbare motor te bezitten die je elke rit weer laat glimlachen.
  • Onze garantievoorwaarden (indien van toepassing) kan je terugvinden op www.motorgarantie.nl Motoren ouder dan 15 jaar op kenteken worden verkocht zonder garantie.


    Wij zien je graag in onze winkel, de koffie staat altijd klaar!

    Graag uw aandacht voor het volgende:
    Een motorfiets aanschaffen houdt meer in dan alleen een aantal foto's en video's op een beeldscherm bekijken of referenties van vrienden aanhoren.

    Door het daadwerkelijk bezoeken van onze showroom en het beleven van de motorfiets (al dan niet gecombineerd met een proefrit op afspraak) krijgt u een veel beter beeld van het voertuig. Wij nemen hier graag de tijd voor.

    U kunt bij ons een financiering aangaan .
    Inruil van alle types en merken motoren is mogelijk . 

    Het leveren van een motor aan huis is bespreekbaar .

    Rerserveren van een motor is uitsluitend mogelijk door
    middel van een aanbetaling .

    De geadverteerde verkoopprijs is inclusief kosten ten naam stellen.

    Suur Motoren uw motorfiets speciaalzaak in de regio hoekschewaard en omstreken

    tel: 0186-682233





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Suur Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1992 - In 1992 verscheen een geheel nieuwe boxergeneratie met achtklepsblokken. Ze kregen oliegekoelde cilinderkoppen, waardoor de bijnaam "Oilhead" ontstond. De "oude" boxers heetten vanaf dat moment "Airhead". De nieuwe modellen werden niet ineens uitgebracht, maar één voor één, te beginnen met de R 1100 RS. Had men bij de K-serie al wat vingeroefeningen met modern design gedaan, bij de R 1100-serie leek de de nieuwe ontwerper David Robb de vrije hand te hebben gekregen. Dat gold met name voor de R 1100 GS, met zijn "snavel"spatbord en knalgele zadel. Met deze serie verscheen ook de nieuwe voorwielophanging (telelever) ten tonele, maar de hele frameconstructie, of liever het feitelijk ontbreken van een frame, was mogelijk nog sensationeler. Motorblok en versnellingsbak vormden samen het dragende deel, aangevuld met enkele subframes omdat er toch nog wat zaken (telelever, zadel en tank, achterschokdemper) bevestigd moesten worden. Ook motorisch had men het - zij het nog steeds met boxermotoren - over een heel andere boeg gegooid. De onder de krukas geplaatste nokkenas was vervangen door een hulpas, die via kettingen de echte nokkenassen aandreef. Deze zaten in de cilinderkoppen, maar niet boven de kleppen, zodat toch nog kleine stoterstanggetjes en tuimelaars nodig waren. Zeer functioneel waren de toepassing van ABS, katalysatoren, handvatverwarming en verstelbare zadels, waarmee BMW uitermate innovatief bezig was. Mocht de K 100-serie nog geen einde hebben gemaakt aan het behoudende imago van BMW, dan deed de R 1100-serie dat zeker. Al aan het einde van de jaren tachtig besloot BMW om goedkopere motorfietsen te gaan produceren om een jeugdiger publiek te bereiken. In die tijd waren de K 75 modellen de lichtste motorfietsen die het merk te bieden had, en zij waren tamelijk duur. Om de prijs te drukken werd samenwerking gezocht met Aprilia en inbouwmotorfabrikant Rotax. Een bestaande Rotax-eencilindermotor werd door BMW ingenieurs gemodificeerd, maar wel door Rotax geproduceerd. De eerste series (F 650 en F 650 ST) werden bij Aprilia geproduceerd. De latere F 650 GS, GS Dakar en CS (City Scarver) werden in Berlijn geproduceerd. De F 650, die de bijnaam "funduro" mee kreeg, was qua uiterlijk een allroad, maar meer geschikt voor gebruik in de stad. De ST (Strada) was uitsluitend geschikt voor de verharde weg, net als de latere CS. Van een aantal R 1100-modellen werden ook 850cc-versies uitgebracht, die uiterlijk gelijk waren aan de zwaardere modellen, maar de nog leverbare R 80 modellen moesten vervangen. Vooral de viercilinder-, 1000- en 1100cc-modellen met brandstofinjectie zouden moeiteloos meer dan 100 pk kunnen leveren, maar BMW beperkte aanvankelijk het motorvermogen om Europese wetgeving voor te blijven. In 1997 doorbrak men met het "Max 100 pk"-principe met de 130 pk sterke K 1200 RS. De K serie vormde ook een eerste aanzet tot een veel moderner ontwerp van BMW motorfietsen, hoewel daar eigenlijk al met de R 65 LS een voorzichtig stapje in was gemaakt. De Form Follows Function ontwerpfilosofie werd nog lang niet losgelaten, maar bij de K 100 modellen was de functionaliteit al niet meer bepalend voor het uiterlijk van de motorfietsen. Dit bleek bijvoorbeeld uit de "BMW nieren", die in elke BMW-autogrill herkenbaar waren, maar die nu ook de radiateurbekleding van de motorfietsen sierden. Ook de vierkant gevormde uitlaatdempers en de driehoekige dempers van de K 75-serie waren hier voorbeelden van.
© 2000 - 2025 Motoroccasion