Nieuwsbrief:

APRILIA  SR GT 200 - 2022

Garantie: Ja
14384 Km
Infinity Blue
aprilia - sr-gt-200
aprilia - sr-gt-200
aprilia - sr-gt-200
aprilia - sr-gt-200
aprilia - sr-gt-200
aprilia - sr-gt-200
aprilia - sr-gt-200
aprilia - sr-gt-200
aprilia - sr-gt-200
aprilia - sr-gt-200
aprilia - sr-gt-200
aprilia - sr-gt-200
aprilia - sr-gt-200
aprilia - sr-gt-200
aprilia - sr-gt-200
aprilia - sr-gt-200
aprilia - sr-gt-200
aprilia - sr-gt-200
aprilia - sr-gt-200
aprilia - sr-gt-200
aprilia - sr-gt-200
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nu in de verkoop de Aprilia SR 200 GT in de mooie infinty Blue kleur.

* kilometerstand 14383

De Aprilia SR GT belichaamt de ware geest van sportief design: de sportieve lijnen trekken de aandacht van iedereen die hij tegenkomt. Het Naked stuur en de volledige LED-verlichting benadrukken het dynamische en strijdlustige karakter van de scooter, waarmee hij een waar symbool wordt van avontuur en stijl op twee wielen. Elke rit wordt een spannende uitdaging.

Alledaagse sportiviteit

De Aprilia SR GT is ontworpen om die lust naar avontuur te vervullen, op zoek te gaan naar plezier ongeacht het type terrein, waarbij de kracht van zijn i-get motor optimaal wordt benut. De levendige 125 met 11 kW en de krachtige 13 kW 200 zijn uitgerust met RISS (Regulated Inverter Start & Stop System). Kracht en wendbaarheid om elke uitdaging aan te gaan en elke rit met passie te beleven.

Geen grenzen, alleen rijden

De SR GT is wendbaar in het stadsverkeer en overwint moeiteloos alle obstakels. De vering met lange veerweg dempt oneffenheden in het wegdek, terwijl de wave-schijfremmen zorgen voor krachtig en veilig remmen. Rijden wordt een ervaring van vrijheid en controle, ook dankzij de weersbestendige voorkant.

  • incl. Afleveringskosten en 1 jaar Bovag garantie !!
    Inruil alle merken van harte welkom!

    Wij zijn al meer dan 30 jaar een officieele Piaggio group dealer en al meer dan 50 jaar een begrip!
    Kortom genoeg redenen om ons eens te bezoeken!
    Voor meer informatie nodigen wij u dus graag uit in onze showroom!

    Leertouwer BV Zuidergracht 1 Soest. (Woensdag gesloten) Het grootste motor- scooterbedrijf van (midden)- Nederland: 2000 m2.

    De openingtijden zijn:
    Ma, di, do, vr 13:30 - 17:30 (woensdag gesloten)
    Verkoop motoren (van 9:00 tot 12:00 op afspraak)
    Zaterdag 9:00 tot 16:00

    Wij zijn dealer van Motorfietsen: Aprilia & Moto Guzzi   Scooters: Vespa & Piaggio

    Website: www.leertouwer.com

Opties en Accessoires:
12 Volt aansluiting, ABS




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Leertouwer Motoren en Bromfietsen B.V.
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1945 - De oorlog is voorbij en Harley-Davidson heeft uiteindelijk 90.000 motoren voor het leger gebouwd, WLA (A van Amerika) en WLC (met de C van Canada). Zelfs Rusland, toen nog bondgenoot van de US, heeft WLA's gekocht in de oorlog. Er zouden ook kleinere aantallen naar het Verenigd Koninkrijk, Zuid-Afrika, en andere bondgenoten zijn verscheept. Veel WLA's werden vervoerd naar bondgenoten onder het Lend-Lease programma. De grootste ontvanger was de Sovjet-Unie, goed voor meer meer dan 30.000 WLAs. De productie van de WLA zou na de oorlog stoppen maar opnieuw worden gestart voor levering tijdens de Koreaanse oorlog in de jaren 1949-1952. De meest WLA's in het naoorlogse westen na de oorlog zou worden verkocht als overtollig en naar civiel gebruik worden omgebouwd. De vele verkrijgbare motorfietsen zijn erg goedkoop en zouden leiden tot de opkomst van de chopper en andere stijlen, evenals de daarmee gepaard gaande biker cultuur. Menig jonge soldaat zou naar huis komen in de hoop op een Harley-Davidson te rijden zoals hij ook deed in de oorlog. Dit leidde tot een grote naoorlogse populariteit van zowel de motor als het bedrijf in het algemeen. Echter, dit heeft er ook voor gezorgd dat er maar weinig originele WLA's te vinden zijn in de VS of zelfs West-Europa. Een aanzienlijk aantal WLA's werd achtergelaten in de Sovjet-Unie en ofwel opgeslagen of kwam in particuliere handen terecht. Met weinig toegang tot onderdelen, geen chopper cultuur en geen exportmogelijkheden naar het Westen zijn veel van die WLA's bewaard gebleven tijdens de Koude Oorlog. Rusland en andere voormalige Sovjet-landen zijn nu een belangrijke bron van WLA's en onderdelen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion