Nieuwsbrief:

APRILIA  SR GT SPORT 200 - 2025

€ 4.599,- € 4.999,-
Garantie: Ja
Nieuw
Iridium grey
aprilia - sr-gt-sport-200
aprilia - sr-gt-sport-200
aprilia - sr-gt-sport-200
aprilia - sr-gt-sport-200
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
PROFITEER DEZE MAAND NOG VAN DE SPECIALE VOORRAAD ACTIE!!

Een nieuwe Aprilia SR GT 200 Sport van € 4999,00 nu voor: € 4599,00
Incl. 2 jaar fabrieksgarantie

Zolang de voorraad strekt.

De Aprilia SR GT belichaamt de ware geest van sportief design: de sportieve lijnen trekken de aandacht van iedereen die hij tegenkomt. Het Naked stuur en de volledige LED-verlichting benadrukken het dynamische en strijdlustige karakter van de scooter, waarmee hij een waar symbool wordt van avontuur en stijl op twee wielen. Elke rit wordt een spannende uitdaging.

De Aprilia SR GT is ontworpen om die lust naar avontuur te vervullen, op zoek te gaan naar plezier ongeacht het type terrein, waarbij de kracht van zijn i-get motor optimaal wordt benut. De levendige en de krachtige 13 kW 200 is uitgerust met RISS (Regulated Inverter Start & Stop System). Kracht en wendbaarheid om elke uitdaging aan te gaan en elke rit met passie te beleven.

Wij zijn officieel dealer van CFMoto, Kymco, Moto Guzzi, Aprilia, Piaggio en Vespa.

Ook zijn wij al jaren één van de grootste leveranciers van scooters, bromfietsen en motorscooters in de regio rond Eindhoven. Naast een enorm assortiment scooters, motorscooters, bromfietsen en snorfietsen kun je bij ons terecht voor alles wat hiermee te maken heeft: sloten, helmen, onderdelen enaccessoires.

Openingstijden:

Dinsdag t/m Vrijdag van 9.00 tot 18.00 uur.
Zaterdag van 9.00 tot 17.00 uur.

Van Den Burg Eindhoven
Bisschop Bekkerslaan 8
5628 RA Eindhoven





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Van den Burg Eindhoven
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1945 - De oorlog is voorbij en Harley-Davidson heeft uiteindelijk 90.000 motoren voor het leger gebouwd, WLA (A van Amerika) en WLC (met de C van Canada). Zelfs Rusland, toen nog bondgenoot van de US, heeft WLA's gekocht in de oorlog. Er zouden ook kleinere aantallen naar het Verenigd Koninkrijk, Zuid-Afrika, en andere bondgenoten zijn verscheept. Veel WLA's werden vervoerd naar bondgenoten onder het Lend-Lease programma. De grootste ontvanger was de Sovjet-Unie, goed voor meer meer dan 30.000 WLAs. De productie van de WLA zou na de oorlog stoppen maar opnieuw worden gestart voor levering tijdens de Koreaanse oorlog in de jaren 1949-1952. De meest WLA's in het naoorlogse westen na de oorlog zou worden verkocht als overtollig en naar civiel gebruik worden omgebouwd. De vele verkrijgbare motorfietsen zijn erg goedkoop en zouden leiden tot de opkomst van de chopper en andere stijlen, evenals de daarmee gepaard gaande biker cultuur. Menig jonge soldaat zou naar huis komen in de hoop op een Harley-Davidson te rijden zoals hij ook deed in de oorlog. Dit leidde tot een grote naoorlogse populariteit van zowel de motor als het bedrijf in het algemeen. Echter, dit heeft er ook voor gezorgd dat er maar weinig originele WLA's te vinden zijn in de VS of zelfs West-Europa. Een aanzienlijk aantal WLA's werd achtergelaten in de Sovjet-Unie en ofwel opgeslagen of kwam in particuliere handen terecht. Met weinig toegang tot onderdelen, geen chopper cultuur en geen exportmogelijkheden naar het Westen zijn veel van die WLA's bewaard gebleven tijdens de Koude Oorlog. Rusland en andere voormalige Sovjet-landen zijn nu een belangrijke bron van WLA's en onderdelen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion