Nieuwsbrief:

APRILIA  TUONO 457 - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
Wit
aprilia - tuono-457
aprilia - tuono-457
aprilia - tuono-457
aprilia - tuono-457
aprilia - tuono-457
aprilia - tuono-457
aprilia - tuono-457
aprilia - tuono-457
aprilia - tuono-457
aprilia - tuono-457
aprilia - tuono-457
aprilia - tuono-457
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
De Aprilia Tuono 457 ontdoet zich van zijn kuip en onthult de essentie van dynamiek op wielen: agressieve en minimalistische look en de beste vermogen-gewichtsverhouding in zijn klasse. Wendbaar, krachtig en technologisch zoals elke Aprilia Tuono, dankzij de tweecilindermotor, het aluminium frame en het geavanceerde elektronischesysteem met Ride by Wire, Traction Control en drie rijmodi.

Het ontwerp van de Aprilia Tuono 457 valt op door zijn compacte en essentiële lijnen die de sportieve ziel van een echte naked vangen. De driedubbele full-LED koplamp herinnert aan de iconische Aprilia-stijl, terwijl de kleine spoiler een eerbetoon is aan de legendarische Tuono 1000 R. Elk detail is het resultaat van een functioneel ontwerp dat in het teken staat van sportiviteit: de uitstekende ergonomie van de tank wordt geëvenaard door het brede stuur en het lage, taps toelopende zadel, voor een comfortabele maar altijd dynamische rijervaring.

 De Aprilia Tuono 457 wordt aangedreven door een moderne 457 cc tweecilindermotor, een waar juweeltje van Aprilia-technologie dat bewust onbedekt is gelaten. De ultramoderne vloeistofgekoelde motor levert een maximumvermogen van 35 kW (47,6 pk) bij 9.400 tpm: het maximaal haalbare voor een motorfiets die met een A2-rijbewijs mag worden bereden. Recordbrekende prestaties voor een tweecilindermotor met deze cilinderinhoud, intuïtief gemaakt door de eersteklas elektronica, compleet met Ride by Wire-systeem met drie rijmodi (ECO, SPORT en RAIN) die de vermogensafgifte, het koppel en de tractiecontrole optimaliseren, die ook tijdens het rijden op drie niveaus kunnen worden ingesteld.

De Aprilia Tuono 457 is de enige in zijn segment met een aluminium frame,een keuze die garant staat voor dynamische uitmuntendheid. Het frame, dat is ontworpen met behulp van geavanceerde CAE-technologie (Computer Aided Engineering) en uitgebreid op de weg is getest, helpt de motor om een drooggewicht van slechts 159 kg te bereiken, waarmee een record vermogen-gewichtsverhouding is bereikt. De vering is van topklasse: de veervoorspanning is instelbaar op zowel de voorvork met 41 mm veerpoten als de achterschokdemper, die werkt op de asymmetrische stalen achterbrug. Het perfecte recept voor een rigoureuze maar extreem responsieve rijervaring.
  • ------

    Lowlands Biker Store in Zwolle.

    2400 m2 motorplezier en gezelligheid! Ruim aanbod van (Custom-made) Harley Davidson, Indian Motorcycle, Royal Enfield, Moto Guzzi en Aprilia motoren. 

    - Official Dealer Indian Motorcycle
    - Official Dealer Royal Enfield (FLAGSHIP STORE VAN NL)
    - Official Dealer Moto Guzzi
    - Official Dealer Aprilia


    Tel: 038-4211701 Whatsapp: 06-28452169

    OPENINGSTIJDEN:
    Maandag:
    Op afspraak
    Dinsdag: 09.00 - 18.00
    Woensdag: 09.00 - 18.00
    Donderdag: 09.00 - 21.00
    Vrijdag: 09.00 - 18.00
    Zaterdag: 09.00 - 17.00
    Zondag: Gesloten





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Lowlands Biker Store
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1937 - De activiteiten in de auto's en die van de motoren worden gescheiden in 1936. Ariel eigenaar John Young ('Jack' maar door insiders 'JS' genoemd) Sangster koopt de fabriek in Priory Street (motoren) voor 5000 pond en verlaagt de lonen per direkt. Hij veranderd de naam in Truimph Engineering Company. Sangster stelt een designer van Ariel, de 35 jarige Edward Turner, aan als General Manager. Daarna vraagt hij Bettmann om zitting te nemen in het bestuur, met name om zijn reputatie en netwerk. Val Page vindt werk bij BSA nadat hij voor de overname ontslag had genomen. Turner schudt het leveringsprogramma een goed door elkaar en houdt dan de Tiger 70, 80 en 90 over. Hij voegt vervolgens gepolijste afwerkdeksels toe, komt met nieuwe verfdesigns, omhooglopende uitlaten, enkeltube frames en chromen brandstoftanks. In 1937 ontwerpt men de 500cc Speed Twin. Deze verlaat de dealers voor 75 pond en verovert daarmee de markt. Daarna wordt het originele pand aan Much Park Street verkocht. Dat jaar rolt ook de laatste Tiger 90 van de band en kondigt men de Tiger 100 aan.
© 2000 - 2025 Motoroccasion