Nieuwsbrief:

APRILIA  TUONO 660 FACTORY - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
Dark Banshee
aprilia - tuono-660-factory
aprilia - tuono-660-factory
aprilia - tuono-660-factory
aprilia - tuono-660-factory
aprilia - tuono-660-factory
aprilia - tuono-660-factory
aprilia - tuono-660-factory
aprilia - tuono-660-factory
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Uit voorraad leverbaar!
De nieuwe Aprilia Tuono 660 Factory in de kleur Dark Banshee.

De motor is een 660 cc tweecilinder van Aprilia met dubbele nokkenastiming en vier kleppen per cilinder. Hij voldoet aan de Euro 5+ normen en is voorzien van 52 mm gasklephuizen en Ride-by-Wire, waardoor hij een vermogen levert van maximaal 105 pk bij 10400 t/min en een koppel van 70 Nm bij 8400 t/min. Een uitzonderlijke vermogen-gewichtsverhouding, met een gewicht van slechts 181 kg, zorgt ervoor dat de Tuono 660 Factory een dynamische en opwindende rijervaring biedt.

De uitrusting van de Aprilia Tuono 660 Factory omvat een geavanceerde Öhlins-vering met een voorvork uit de NIX 30-serie met 43-mm veerpoten en een STX 46-schokdemper met ingebouwd reservoir. Beide onderdelen zijn fijn afstelbaar in termen van hydraulische extensie en compressie, evenals veervoorspanning.

De uitrusting omvat elektrisch verlichte stuurbedieningen en een groot 5-inch kleurenscherm met optische verlijming (verhoogt de helderheid en vermindert schittering), waardoor de rijder over meer informatie beschikt.

De Tuono 660 Factory is uitgerust met het geavanceerde a-PRC pakket (Aprilia Performance Ride Control) dat is afgeleid van Aprilia's MotoGP-racervaring. Het pakket bestaat uit Launch Control voor een optimale start, Traction Control met instelbare interventieniveaus, Wheelie ControlEngine Brake voor het beheren van de vertraging en Engine Map, dat een reeks modi biedt voor het moduleren van de vermogensafgifte. Het pakket wordt gecompleteerd door Quick Shifter voor soepel schakelen en Cruise Control voor moeiteloze langeafstandsritten.

De Tuono 660 Factory is uitgerust met een zesassige IMU die de positie van de motorfiets ten opzichte van de weg in realtime kan analyseren. Dit systeem detecteert en verwerkt rij-inputs en stuurt gegevens naar de regeleenheid voor optimaal prestatiemanagement. Ook standaard is multi-map Cornering ABS, een technologie die het remmen en ingrijpen van het ABS in bochten optimaliseert. Dankzij een speciaal algoritme controleert het systeem continu belangrijke parameters zoals laterale versnelling, overhellingshoeken en gierbeweging, en past het de remwerking aan om maximale veiligheid en stabiliteit te garanderen in elke fase van de vertraging.

Wij zijn officieel dealer van CFMoto, Kymco, Moto Guzzi, Aprilia, Piaggio en Vespa.

Ook zijn wij al jaren één van de grootste leveranciers van scooters, bromfietsen en motorscooters in de regio rond Eindhoven. Naast een enorm assortiment scooters, motorscooters, bromfietsen en snorfietsen kun je bij ons terecht voor alles wat hiermee te maken heeft: sloten, helmen, onderdelen enaccessoires


Openingstijden:

Dinsdag t/m Vrijdag van 9.00 tot 18.00 uur.
Zaterdag van 9.00 tot 17.00 uur.

Van Den Burg Eindhoven
Bisschop Bekkerslaan 8
5628 RA Eindhoven
www.vandenburgeindhoven.nl


 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Van den Burg Eindhoven
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1960 - 1960 250 cc Aermacchi Ala d oro - Harley-Davidson neemt over. De eerste van deze 250 s, het zogenaamde Golden Wing model, had nog steeds de 62 mm bij 72 mm boring en slag van de Chimera, had een vier-versnellings schakelbak en produceerde 22 pk bij 8,000 toeren. Een van de meest zichtbare veranderingen was de wijziging in wieldiameter van 17 inch naar 18 inch. De lage initiële kosten van de Golden Wing, tesamen met het gebruiksvriendelijke onderhoud en goede logistieke ondersteuning van de reserve-onderdelen maakten het een immens poulaire machine voor de private racer. Het bewees zichzelf dan ook in korte tijd op korte bochtige circuits waar het gunstige gewicht en goede acceleratie hun vruchten afwierp. Geen twijfel mogelijk, het internationale succes van deze machine plus de prestaties op eigen bodem (Lanfranco Angelini werd vijf keer Italiaans kampioen op een Aermacchi) hebben zeker bijgedragen aan het feit dat Harley-Davidson participeerde met een 50/50 aandeel met dit Varees bedrijf. Door een grote belangstelling in the U.S.A. voor snelle en lichte sportmodellen werd het voor Amerika s grootste fabrikant duidelijk snel te moeten reageren op dit gat in de modellenlijn om hun marktaandeel te behouden. De samenwerking met Aermacchi verliep succesvol waarbij steeds meer produkten de Atlantische oceaan over staken. Op het einde van 1960 vergroote Harley-Davidson haar aandeel en werd hierdoor eigenaar van het Italiaanse merk. Op dat moment produceerde men al voor 75 procent voor de Amerikaanse markt. Hieronder ook een, nu wereldberoemde, motorscooter, de Topper . Deze was uitgerust met een trekkoord startmechanisme die u wellicht kent van de grasmaaier.
© 2000 - 2025 Motoroccasion