Nieuwsbrief:

APRILIA  TUONO V4 R APRC - 2011

Garantie: Nee
29800 Km
Zwart
aprilia - tuono-v4-r-aprc
aprilia - tuono-v4-r-aprc
aprilia - tuono-v4-r-aprc
aprilia - tuono-v4-r-aprc
aprilia - tuono-v4-r-aprc
aprilia - tuono-v4-r-aprc
aprilia - tuono-v4-r-aprc
aprilia - tuono-v4-r-aprc
aprilia - tuono-v4-r-aprc
aprilia - tuono-v4-r-aprc
aprilia - tuono-v4-r-aprc
aprilia - tuono-v4-r-aprc
aprilia - tuono-v4-r-aprc
aprilia - tuono-v4-r-aprc
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Een goed onderhouden APRC Tuono.
Vorig jaar een versnellingsbak revisie gehad met nieuwe koppeling en voortandwiel.
Incl. kleine beurt met nieuwe Michelin achterband

  • Gielen Motorsport
    Venusweg 16
    8938BC Leeuwarden
    Gielenmotorsport@gmail.com
    0614442880

    https://gielenmotorsport.nl/aanbod/
    Open van 9.00 tot 18.00

    Financiering mogelijk
    Gratis 5 dagen all-risk verzekering



  • Onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld. Controleer voor aankoop van een motorfiets goed de zaken (o.a. accessoires, opties) die voor uw beslissing belangrijk zijn.
    Er kunnen echter geen rechten worden ontleend aan de advertentie.
    Zet- en drukfouten zijn voorbehouden.

Opties en Accessoires:
Quickshifter, tidy tail, Traction Control, Versnellingsindicator, Led knipperlichten




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Gielen Motorsport
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Klemmer" betekent: Door onvoldoende koeling en/of niet optimale smering, kan de temperatuur van cilinder en zuiger zodanig stijgen, dat de zuiger meer wil uitzetten dan de cilinder toelaat. De oliefilm tussen zuiger en cilinderwand wordt dan op de heetste plaatsen weggedrukt, of verbrandt, waardoor direct contact tussen zuiger en cilinderwand ontstaat. Op dat moment wrijft de zuiger een dun laagje aluminium op de stalen cilinderwand. Dit is het eigenlijke klemmen, wat tijdens het rijden wordt gevoeld als het inhouden van de motor. Na afkoeling en het lostrappen van het blok kan de motorrit doorgaans weer worden hervat. Zij het dat demontage en opschuren van zuigerrok en cilinderwand noodzakelijk is om herhaling van dit onprettige verschijnsel te voorkomen. Het opgesmeerde zuigermateriaal moet met fijn schuurpapier van de cilinderwand worden verwijderd. Eveneens dienen de vreetplekken op de zuiger met schuurlinnen te worden bewerkt. In de regel zal vervanging van de zuigerveren ook noodzakelijk zijn. Een klemmer doet zich meestal voor bij een storing in het smeersysteem o f wanneer te lang op topsnelheid wordt gereden onder zware omstandigheden als warm weer of bergachtige trajecten.
© 2000 - 2025 Motoroccasion