Nieuwsbrief:

BENELLI  LEONCINO - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
DESERT
benelli - leoncino
benelli - leoncino
benelli - leoncino
benelli - leoncino
benelli - leoncino
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Benelli Leoncino Bobber 400 – Ervaar de Perfecte Mix van Stijl en Kracht De nieuwe Leoncino Bobber 400 V-Twin

Stap op de Benelli Leoncino Bobber 400 en laat je verbeelding de vrije loop. Dit motoricoon combineert retro-stijl met moderne prestaties, waardoor het de ideale keuze is voor motorrijders die op zoek zijn naar avontuur en elegantie op de weg. Of je nu door de stad cruiset of de horizon tegemoet rijdt, de Leoncino Bobber 400 biedt het perfecte rijplezier.

Waarom de Benelli Leoncino Bobber 400?

  • Krachtige 400cc Motor – Nieuw ontwikkeld voor ultieme rijervaring met een stevige prestatie en respons.
  • Iconisch Design – Het robuuste bobberontwerp en de klassieke styling trekken de aandacht waar je ook gaat.
  • Comfort en Controle – Het ergonomische design biedt comfort voor lange ritten, terwijl het geavanceerde veringsysteem zorgt voor controle en stabiliteit.
  • Premium Techniek – Voorzien van een betrouwbare brandstofinjectie, ABS en een hoogwaardige afwerking die Benelli zo beroemd maakt.
  • Handige Specificaties – Lichtgewicht, wendbaar en eenvoudig te hanteren, ideaal voor zowel ervaren rijders als beginners.

Verover de Wegen met Stijl!

Benelli Leoncino Bobber 400 is meer dan alleen een motor, het is een statement. Kies voor kracht, stijl en avontuur, alles in één pakket. Waar wacht je nog op? Beleef de vrijheid van de weg met de Benelli Leoncino Bobber 400.

Nu te bestellen leverbaar Q4 2025

Wim en Kevin Zielman

  • Om teleurstellingen te voorkomen adviseren wij vóór afreizen met ons te bellen over de beschikbaarheid.

    Wim & Kevin Zielman

    Motor Service Hoofddorp: Uw favoriete motor specialist






Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Motor Service Hoofddorp
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1971 - In april 1971 kwam Honda met een CB500 Four. Deze werd in 1974 opgevolgd door de 550 cc versie. In de jaren '70 werden de 250 en 350 cc modellen constant opgewaardeerd en aangepast waarbij de 350 cc naar 360 cc ging. Laat in 1970 introduceerde Honda een "semi-serieus" viertakt project, de SL125 eenpitter, in Japan en liet deze opvolgen in 1972 door de meer serieuze SL250. De SL250 had een langere veerweg, veel bodemvrijheid en deed het goed op de weg en off-road.
© 2000 - 2025 Motoroccasion