Nieuwsbrief:

BMW  C 400 GT - 2023

Garantie: Ja
4830 Km
BLACK
bmw - c-400-gt
bmw - c-400-gt
bmw - c-400-gt
bmw - c-400-gt
bmw - c-400-gt
bmw - c-400-gt
bmw - c-400-gt
bmw - c-400-gt
bmw - c-400-gt
bmw - c-400-gt
bmw - c-400-gt
bmw - c-400-gt
bmw - c-400-gt
bmw - c-400-gt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2023

Vorm, functie, vrijheid
De V-vormige plaatdelen beschermen betrouwbaar tegen weer en wind – en geven de C 400 GT tegelijkertijd zijn elegante vorm. Niet over het hoofd te zien: de opvallende geheel LED-koplamp met het markante, optioneel verkrijgbare LED-dagrijlicht zorgt in het donker voor een goed zicht en overdag voor optimale zichtbaarheid. De ergonomische buddyseat rondt het doordachte design af: je zit comfortabel en superieur.

Comfortabel en soeverein
Wendbaar door smalle steegjes. Dynamisch door het verkeer. De C 400 GT rijdt trillingsvrij en superieur op alle wegen. De geoptimaliseerde ASC brengt de kracht precies over, je rijdt stabiel en veilig. Je kunt ook comfortabel wegrijden: met standaard Keyless Ride blijft de sleutel in je zak. En als je afstapt, biedt de flexcase, die bij stilstand kan worden uitgeklapt, comfortabele opbergruimte voor helm, handschoenen en meer.

Naadloos verbonden
Altijd onderweg, steeds verbonden: met de optie BMW Motorrad Connectivity zijn je scooter, je smartphone en jijzelf met elkaar verbonden. Je kiest je volgende bestemmingen, de C 400 GT navigeert je via de Turn-by-Turn-pijlweergave op het TFT-display via de snelste route. De USB-oplaadbus in het opbergvak zorgt voor voldoende power terwijl de stad onder de klanken van je favoriete playlist aan je voorbijtrekt. Via de Multi-Controller op het stuur bedien je intuïtief de functies: je gaat naar een andere song, je zoekt naar contacten of je belt met je vrienden.

Deze uitvoering is voorzien van een rugleuning voor de passagier.
Deze rugleuning kunt u eenvoudig demonteren.




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Motor City Amsterdam
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Dream" betekent: Naam die het Japanse Honda, ’s werelds grootste producent van motorfietsen, decennia lang gebruikte voor verschillende van haar modellen. Honda’s eerste echte motorfiets, Model D, een 980cc eencilinder tweetakt, werd in 1949 uitgebracht. Om dit te vieren werd een feestje voor de circa twintig medewerkers van het kleine motorfabriekje georganiseerd. Iemand moet toen hebben gezegd dat ‘een droom werkelijkheid was geworden’. De grondlegger van het bedrijf, Soichiro Honda, kwam dit ter ore, waarna de eerste Honda Dream een feit werd. In 1951 werd de eerste Honda met een viertakt motorfiets geintroduceerd, de 146cc metende eencilinder Dream-E, in het midden van de jaren vijftig gevolgd door de 250CC Dream SA en de 350CC Dream SB . Motorfietsen met een plaatstalen geperst frame en een rubberen zweefzadel, waarbij goed was gekeken naar de modellen van het Duitse NSU . In 1957 bracht Honda de eerste twin op de Japanse markt (de C70 met 250CC motor). In de jaren zestig zou Honda met (aanvankelijk) lichte twin Dreams de Europese en Amerikaanse markt openbreken.
© 2000 - 2025 Motoroccasion