 |
Motor | vloeistofgekoelde 2-cilinder 4-takt |
Boring x slag | 82 mm x 82 mm |
Cilinder inhoud | 798 cc |
Comp. verhouding | 12,0:1 |
Kleppen | 4 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | electronische inspuiting/ digitaal |
Ontsteking | electronisch two spark |
Vermogen | 71 pk / 52 kW bij 7000 tpm |
Max. koppel | 75 Nm bij 4500 tpm |
Koppeling | meervoudige natte plaatkoppeling, mechanisch bediend |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | rondlopende O-ringketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 16 liter |
Topsnelheid | 185 km/u |
ABS | optie |
Frame | stalen buizenframe, meedragende motor |
Vering voor | telescoopvork, diameter 41 mm. Veeruitslag 180 mm. |
Vering achter | dubbelzijdige aluminium swingarm, achteras met centraal geplaatst veerbeen, veervoorspanning en uitgaande demping traploos instelbaar. Veeruitslag 170 mm. |
Remmen voor | vaste enkele remschijf, diameter 300 mm, zwevende dubbelzuiger remklauw |
Remmen achter | vaste enkele remschijf, diameter 265 mm, zwevende 1-zuiger remklauw |
Voorband | 110/80 - 19 59H |
Achterband | 140/80 - 17 69H |
Wielbasis | 1.575 mm |
Lengte | 2.280 mm |
Breedte | 890 mm |
Hoogte | 1.240 mm |
Zithoogte | 820 mm (lage buddy 790 mm mm |
Drooggewicht | 179 (Rijklaargewicht 199 kg) kg |
Leverbare kleuren | Weissaluminium-metallic matt . Lavaorange-metallic . Biarritzblau-metallic. |
Beschrijving | Hoe zou u het vinden om een motor te rijden waarmee u ongeveer àlles kunt doen? Een machine die bij u blijft, van uw rijbewijs tot toertochten en van bochtige paswegen via de snelweg tot in het terrein? Een die eigentijds zuinig is en toch ongelooflijk veel rijplezier biedt? En waar u met een meter zestig net zo goed op zit als met een meter vijf en tachtig. Als dat iets voor u is, dan presenteren wij met trots de nieuwe instap in de premiumklasse van



BMW Motorrad. Welkom bij een van de modernste tweecilinders met 71 pk en een enorm koppel over het gehele toerenbereik. Met een torsiestijf buizenframe dat er niet alleen goed uitziet, maar ook plaats biedt aan veel andere highlights zoals de grote airbox en de tank onder de buddyseat.



De gietwielen van normale afmetingen doen het in de stad net zo goed als op de snelweg. Modern ABS is vanzelfsprekend als optie leverbaar. En met de even heldere als elegante lakkleuren is deze machine een eyecatcher, waar hij ook maar opduikt - voor de ijssalon net zo als op een bergpas. Hij brengt u waarheen u maar wilt - gewoon unstoppable! Doe uzelf dus niet te kort en ga zo snel mogelijk proefrijden. |