Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
BMW F 800 GS SPORT (BTW voertuig), voorzien van:
ABS
gekleurd laag windscherm
Rijmodi Pro (Rain-Road-Dynamic-Enduro)
Verlaagde buddyseat
Smartphone integratie
Endurobanden
Pas 230 km gelopen
Komt rechtstreeks van de BMW dealer
Voor ondernemers, BTW is verrekenbaar
- Wij bieden U 3 maanden garantie, incl. afleveringsbeurt voor € 199,-
Voor voorwaarden lees onze website.
Ondanks de grote zorg die besteed wordt aan de advertentie, kunnen wij niet verantwoordelijk en/of aansprakelijk gehouden worden voor eventuele fouten. - Wij leveren onze motoren met gratis 1 maand verzekering!
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Vloeistofgekoelde 4-takt 2-cilinder lijnmotor, vier kleppen per cilinder, twee bovenliggende nokkenassen, droge-sumpsmering |
Boring x slag | 84 mm x 84 mm |
Cilinder inhoud | 853 cc |
Comp. verhouding | 12.7:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | Elektronische injectie |
Ontsteking | |
Vermogen | 95 pk / 70 kW bij 8.250 tpm |
Max. koppel | 92 Nm bij 6.250 tpm |
Koppeling | Meervoudige natte plaatkoppeling (anti-hop), mechanisch bediend |
Versnellingsbak | Constante mesh 6-snelheden versnellingsbak geïntegreerd in motorblok |
Verhouding | |
Overbrenging | Eindeloze O-ringketting met schokdemping in achterwielnaaf |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 15 liter |
Topsnelheid | +200 km/u |
ABS | ja |
Frame | Brug-type frame, stalen schaalconstructie |
Vering voor | Upside-down telescoopvork, Ø 43 mm |
Vering achter | Gegoten aluminium dubbelzijdige swingarm, centraal geplaatst WAD-veerbeen, veervoorspanning hydraulisch afstelbaar, uitgaande demping traploos instelbaar |
Remmen voor | Dubbele remschijf, zwevende remschijven, Ø 305 mm, zwevende remklauwen met dubbele zuigers |
Remmen achter | Vaste enkele remschijf, Ø 265 mm, zwevende 1-zuiger remklauw |
Voorband | 90/90 21 |
Achterband | 150/70 R17 |
Wielbasis | 1.593 mm |
Lengte | 2.305 mm |
Breedte | 922 mm |
Hoogte | 1.356 mm |
Zithoogte | 860 mm |
Drooggewicht | 229 Rijklaar kg |
Leverbare kleuren | Rallye, Racingred Uni, Exclusive Pollux Metallic Matt |
Beschrijving | Jij leeft voor de uitdaging. Waar anderen omkeren, rijd jij door. Grenzen verleggen. Obstakels worden mogelijkheden. Het avontuur stroomt door je bloed. Bovenop de F 850 GS ben je eenvoudig de offroad weg de baas dankzij het 21-inch voorwiel. En je humeur en nieuwsgierigheid blijven in topconditie - ongeacht hoe ver je met de F 850 GS wil gaan. En ongeacht of je nu door de modder rijdt: met de fabrieksoptie Connectivity heb je altijd toegang tot de navigatie, telefoon, media en voertuig-relevante gegevens. Duidelijk en beknopt op een 6.5 inch TFT-display – zonder afleiding. Geeft jou meer tijd voor wat belangrijk is. En zo kun je ontdekken wat er achter de horizon ligt.

 |
WELKOM BIJ ROEFS MOTOR TRADING.
Inmiddels al 20 jaar een bekend begrip binnen de motorbranche.
NU OOK HÉT ADRES VOOR ONDERHOUD EN REPARATIE VAN UW MOTORFIETS.
 | Maasbree, Limburg |
 | 077-3511541 |
Wist u dat: In de motortaal "Knucklehead" betekent: Bijnaam die in kringen van Harley-Davidson-liefhebbers ontstond voor het model E, de eerste v-twin kopklepper met een cilinderinhoud van 1000cc, die HarleyDavidson uitbracht in 1936. Dit model was onmiddellijk een succes en dat kon de Harley-Davidson-fabriek op dat moment goed gebruiken. Indian, in die tijd Harley’s enige concurrent, verkocht veel motorfietsen van haar topmodellen, de IndianFour en de Indian Chief, ondermeer aan gemotoriseerde afdelingen van de politie (police squads) in de Verenigde Staten en in de rest van de wereld. In datzelfde jaar 1936 slaagde
fabriekscoureur en medeconstructeur Joe Petralli erin om het nationale snelheidsrecord in Daytona te verbeteren. Op een speciaal geprepareerd exemplaar wist hij een recordsnelheid te bereiken van 139.15 mijl (222,5 kilometer) per uur. Het E-model was in meerdere opzichten een nouveauté, want niet alleen het motorblok was totaal nieuw ontworpen, maar ook het rijwielgedeelte: frame, spatborden, voorvork, benzinetanks en dry
sump olietank. Al snel werd het E-model (evenals het EL-model, de l stond voor hoge compressie en had een hogere topsnelheid dan de E-versie) het paradepaardje van de fabriek. In 1941 verscheen naast de 1000cc-versie een 1200cc-uitvoering, aangeduid met FL , waarmee tegemoet werd gekomen aan de vraag van het motorpubliek naar nog meer pk’s. Gedurende de Tweede Wereldoorlog werden weinig Knuckleheads gemaakt, omdat Harley-Davidson de handen vol had aan de oorlogsproduktie van militaire motorfietsen van het model WLA en WLC, bij ons bekend geworden onder de naam Liberator. De Knucklehead werd gemaakt tot en met 1947, waarna de fabriek het motorblok in 1948 verving door het Panhead motorblok, zoals dat door Harley-liefhebbers werd genoemd. De bijnaam Knucklehead voor deze motorfiets is van een ietwat cryptische herkomst en wordt vaak verkeerd uitgelegd. Wanneer knucklehead wordt gebruikt om een persoon mee aan te duiden, wordt er domoor of stommeling mee bedoeld. Bij dit
type motorfiets zijn de knuckles de aluminium tuimelaarhuizen bovenop de cilinderkoppen (head), die van voren bezien gelijkenis vertonen met een dichtgeknepen vuist die naar voren wordt gestoten om er een slag mee toe te dienen en die is gestoken in een boksbeugel. Het is een esthetisch motorblok, een waar sculptuur uit chroom, aluminium en staal. Er zijn meer associaties mogelijk bij de aanschouwing ervan. Zo wordt de Knucklehead in België aangeduid met Doodskop. De Knucklehead is een zeer gezocht model Harley-Davidson, waarvoor als hij nog in de originele staat verkeert een hoge prijs wordt betaald.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken