Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
BMW F 800 R ABS
- ABS
- LED knipperlichten
- Leo Vince sportdemper
- Variable koffers BMW
- Handvat verwarming
- 2 sleutels
- Duo kapje
Wij hebben een mooie selectie prachtige motorfietsen met een frisse prijsstelling !!
Van dinsdagmiddag tot vrijdagmiddag 13.00 tot 17.30 uur
Woensdags van 13.00 tot 20.00 uur
Zaterdags van 09.00 tot 16.00 uur
Altijd even bellen voordat u wegrijdt om teleurstellingen te voorkomen
06-25457013
Select Motors Apeldoorn
Loudonstraat 75
7332 BA Apeldoorn
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | vloeistof gekoelde 2-cilinder 4-takt |
Boring x slag | 82 mm x 82 mm |
Cilinder inhoud | 798 cc |
Comp. verhouding | 12,0 : 1 |
Kleppen | 4 |
Brandstof toevoer | electronische inspuiting/ digitaal |
Ontsteking | |
Vermogen | 87 pk / 64 kW bij 8000 tpm |
Max. koppel | 86 Nm bij 6000 tpm |
Koppeling | |
Versnellingsbak | 6 klauwengeschakelde versnellingsbak |
Verhouding | |
Overbrenging | O-ringketting met schokdemping |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 16 liter |
Topsnelheid | > 200 km/u |
ABS | ja |
Frame | aluminium buigframe, meedragende motor |
Vering voor | telescoopvork |
Vering achter | enkelzijdige aluminium swingarm |
Remmen voor | Zwevende dubbele schijven 320 mm diameter |
Remmen achter | vaste enkele remschijf 265 mm diameter |
Voorband | 120/70 ZR 16 |
Achterband | 180/55 ZR 17 |
Wielbasis | |
Lengte | 2145 mm |
Breedte | 905 mm |
Hoogte | 1160 mm |
Zithoogte | 800 mm |
Drooggewicht | 177 kg |
Leverbare kleuren | blanc alpin/ noir satin brillant, orange feu, blanc aluminium metallic |
Beschrijving | Dit is ongetwijfeld de meest spectaculaire naked bike generatie sinds de BMW K 1300 R. Want een verder vervolmaakte twin als deze state-of-the-art-roadster heeft alles in zich: eigen stijl, lichtgewicht en power. Een machine met een sterk tot de verbeelding sprekend design en een perfecte combinatie van puur rijplezier met een hoge mate van geschiktheid voor dagelijks gebruik.

 |
 | Apeldoorn, Gelderland |
 | 06-25457013 |
Een stukje historie: BMW in 1994 - Van een aantal R 1100-modellen werden ook 850cc-versies uitgebracht, die uiterlijk gelijk waren aan de zwaardere modellen, maar de nog leverbare R 80 modellen moesten vervangen. Vooral de viercilinder-, 1000- en 1100cc-modellen met brandstofinjectie zouden moeiteloos meer dan 100 pk kunnen leveren, maar BMW beperkte aanvankelijk het motorvermogen om Europese wetgeving voor te blijven. In 1997 doorbrak men met het "Max 100 pk"-principe met de 130 pk sterke K 1200 RS. De K serie vormde ook een eerste aanzet tot een veel moderner ontwerp van BMW motorfietsen, hoewel daar eigenlijk al met de R 65 LS een voorzichtig stapje in was gemaakt. De Form Follows Function ontwerpfilosofie werd nog lang niet losgelaten, maar bij de K 100 modellen was de functionaliteit al niet meer bepalend voor het uiterlijk van de motorfietsen. Dit bleek bijvoorbeeld uit de "BMW nieren", die in elke BMW-autogrill herkenbaar waren, maar die nu ook de radiateurbekleding van de motorfietsen sierden. Ook de vierkant gevormde uitlaatdempers en de driehoekige dempers van de K 75-serie waren hier voorbeelden van.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van CFMOTO