Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Nette GS voorzien van handkappen,topdrager,valbeugels boewkje aanwezig.
Deze motor is geschikt voor het A2 rijbewijs.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Vloeistofgekoelde 1-cilinder 4-taktmotor, 4 kleppen, 2 bovenliggende nokkenassen, wet-sump-smering |
Boring x slag | 80 mm x 80 mm |
Cilinder inhoud | 313 cc |
Comp. verhouding | 10,6:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | Elektronische inspuiting BMS-E2 |
Ontsteking | |
Vermogen | 34 pk / 25 kW bij 9.500 tpm |
Max. koppel | 28 Nm bij 7.000 tpm |
Koppeling | Meervoudige natte plaatkoppeling, mechanisch bediend |
Versnellingsbak | Synchromesh 6-versnellingsbak, in motorblok geïntegreerd |
Verhouding | |
Overbrenging | Eindloze Z-ringketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 11 liter |
Topsnelheid | 145 km/u |
ABS | ja |
Frame | Stalen buizenframe |
Vering voor | Upside-down vork, diameter 41 mm |
Vering achter | Dubbelzijdige swingarm van gegoten aluminium, monochock, instelbare veervoorspanning |
Remmen voor | Enkele remschijf, diameter 300 mm, vaste radiale 4-zuiger remklauw |
Remmen achter | Enkele remschijf, diameter 240 mm, zwevende 1-zuiger remklauw |
Voorband | |
Achterband | |
Wielbasis | 1.420 mm |
Lengte | 2.075 mm |
Breedte | 880 mm |
Hoogte | 1.230 mm |
Zithoogte | 85 mm |
Drooggewicht | 169.5 Rijklaar kg |
Leverbare kleuren | Racingred Uni, Pearlwhite Metallic, Cosmicblack Uni |
Beschrijving | Spontaan zijn. Routines doorbreken. Maak van het dagelijkse leven een persoonlijke ervaring. Elke dag begint het avontuur al voor de voordeur: maak het jouw avontuur met de BMW G 310 GS. Hij gidst je door de stadse jungle naar het platteland, zelfverzekerd en zorgeloos. Want met de G 310 GS hoeven de avonturen niet groots te zijn om onvergetelijk te zijn. Je hoeft ze alleen maar te beleven - elke dag. |
| Dealerschappen: AGM, MOTO MORINI |
Hartelijk welkom bij Korteland Motoren.
Wij wensen iedereen een goed en pechvrij motorseizoen!
Korteland Motoren is dé regio motorzaak voor zowel uw nieuwe en gebruikte motoren, onderhoud en kleding waarbij prijs en kwaliteit hoog in het vaandel staan.
Met de grootschalige bedrijfsvoering, en een baas die er nog écht bovenop zit garanderen wij klantvriendelijke behandeling, service en efficientie.
 | Hardinxveld-Giessendam, Zuid-Holland |
 | 0184-611876 |
Wist u dat: In de motortaal "Black Bomber" betekent: Aan het model cb450 van Honda (450CC kopklep staande twin), dat in 1965 werd geïntroduceerd, werd de bijnaam Black Bomber of Big Black Bomber toegekend. Tot dat moment was het zwaarste model van het Japanse merk een 350CC motorfiets. Eigenlijk ging iedereen er op dat moment nog van uit dat de Japanners zich zouden beperken tot het maÂken van bromfietsen en lichte motorfietsen. Met de introducÂtie van de cb450 werd het tegendeel aangetoond. Vandaar ook het predikaat big, immers, voor een Japanse motorfiets was een cilinderinhoud van 450CC veel. Black verwijst naar de zwarte lak, waarin de beginseries van deze motorfiets werden uitgeÂvoerd. Honda pikte de naam Big Black Bomber vervolgens in haar advertenties op: ‘Meet the big black bomber, the biggest beefiest touring twin from Japan. Sit astride this black beauty’, schreeuwden de advertenties. Vermoedelijk verwees de naam bomber slechts naar het feit dat dit model een donker en sonoor uitlaatgeluid produceerde, analoog aan de staande twins van Triumph, Norton en BSA. De Big Black Bomber kon zich oveÂrigens nog niet echt meten met de zware Engelse twins, maar de introductie ervan was een teken dat dit snel kon verandeÂren. Aldus geschiedde, want in de jaren zeventig werd de EnÂgelse motorfietsindustrie door de Japanse weggevaagd. De cb450 Black Bomber verwierf de reputatie van sportieve motorÂfiets, waar veel mee werd geraced. Te midden van de high tech motorfietsen van nu is de status van de Big Black Bomber die van een klassieke Japanner.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van VOGE