Nieuwsbrief:

BMW  G 310 R - 2022

Garantie: Ja
3065 Km
COSMIC BLACK
bmw - g-310-r
bmw - g-310-r
bmw - g-310-r
bmw - g-310-r
bmw - g-310-r
bmw - g-310-r
bmw - g-310-r
bmw - g-310-r
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2022

Te koop aangeboden bij Motor Venray: een jonge BMW G 310 R uit 2022 met slechts 3065 kilometer op de teller. Deze motor is afkomstig van de eerste eigenaar en verkeert in uitstekende staat.

Met de resterende fabrieksgarantie ben je verzekerd van zorgeloos rijplezier. Deze BMW is geschikt voor het A2-rijbewijs, waardoor hij perfect is voor zowel beginnende als ervaren rijders die op zoek zijn naar een wendbare en betrouwbare motor.

Kom gerust langs bij Motor Venray om deze BMW G 310 R te bekijken. We staan klaar om je te helpen en al je vragen te beantwoorden!

De getoonde verkoopprijzen zijn inclusief tenaamstellen en een technische controle van de motor. Een onderhoudsbeurt is tegen meerprijs in overleg mogelijk.

Motor Venray is officieel dealer van BMW Motorrad en Kawasaki. Openingstijden: Dinsdag 09:00-18:00 uur Woensdag 09:00-18:00 uur Donderdag 09:00-18:00 uur Vrijdag 09:00-18:00 uur Zaterdag 09:00-16:00 uur. Tel: 0478 - 588588 E-mail: verkoop@motorvenray.nl
Website: www.motorvenray.nl




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Motor Venray
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: YAMAHA in 1953 - In 1953 was Genichi op zoek naar een efficiƫntere manier om de metaalbewerking en de machineproductie te gebruiken naast het vervaardigen van vliegtuigpropellers. Terugkijkend op de oprichting van de Yamaha Motor Company zei Genichi:" Het gehele bedrijf was gezond en ook financieel was er ruimte om te investeren. Ik voelde daarbij ook een noodzaak dit in een andere branche te doen. Dus deed ik wat onderzoek." Hij onderzocht verschillende producten waaronder naaimachines, auto-onderdelen, scooters, driewielers en motorfietsen. De grootte van de markt en de geringe concurrentie deden hem besluiten om motorfietsen te gaan produceren. Toen hem gevraagd werd naar deze beslissing vertelde hij: "Ik heb mijn R&D divisiechef en andere managers erop uit gestuurd om de toonaangevende bedrijven in het land te bezoeken. Zij kwamen terug met de beoordeling dat er nog volop mogelijkheden waren ondanks onze late toetreding tot deze markt. Ik wilde niet onvoorbereid de motorfietsenbusiness betreden. Zodoende hebben we enige tijd langs Duitse fabrikanten getoerd voordat we een 125 cc motorfiets lanceerden. Ik heb gedurende de Europese tour die volgde ook veel geleerd over het bouwen van een motorfiets. Er werd zoveel mogelijk onderzoek gedaan om onszelf ervan te verzekeren dat we klaar waren voor de klus. Toen we daar zeker van waren zijn we gestart''.
© 2000 - 2025 Motoroccasion