Nieuwsbrief:

BMW  K 75 RT - 1994

88681 Mls
Classic zwart
bmw - k-75-rt
bmw - k-75-rt
bmw - k-75-rt
bmw - k-75-rt
bmw - k-75-rt
bmw - k-75-rt
bmw - k-75-rt
bmw - k-75-rt
bmw - k-75-rt
bmw - k-75-rt
bmw - k-75-rt
bmw - k-75-rt
bmw - k-75-rt
bmw - k-75-rt
bmw - k-75-rt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nog nette K 75 RT dit is een motor waar je nog vele jaren plezier van kan hebben hij loopt en rijd perfect voorzien van 2 zijkoffers en 22ltr topkoffer, valbeugels en brandstof en temperatuur meter.
  • Kijk op onze uitgebreide website voor al onze services!
  • U kunt voor vrijwel alle onderdelen vanaf 1935 tot heden bij ons terecht. De onderdelen zijn zowel nieuw, als 2e hands ruim in voorraad. U kunt Uw onderdelen bestellen in onze webshop maar ook via telefoon, fax of email. U kunt natuurlijk ook gewoon langs komen





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
De Knalpot
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1953 - In 1950 werden er weer tweecilinders geproduceerd. Het systeem met de “gekoppelde” toer- en sportmodellen werd losgelaten, want er werden geen zijklepmotoren meer gebruikt. Incidenteel zouden nog wel sportieve modellen worden gemaakt, zoals de R 68 (1952) en de R 69 (1955). Toch moest het “sportieve” element van BMW’s met een korreltje zout genomen worden. Ze konden qua prestaties en uitstraling niet in de schaduw staan van de Britse één- en tweecilinders. Daar moest BMW het ook niet van hebben. BMW kreeg vanaf de jaren vijftig het imago van “degelijk”, “betrouwbaar” en “waardevast”. Voor liefhebbers van vlottere motorfietsen gold het merk echter als “oubollig”. Met de introductie van de 35 pk sterke R 68 in 1952 deed BMW een poging een snelle motorfiets neer te zetten, maar het rijwielgedeelte was niet opgewassen tegen zo veel vermogen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion