Nieuwsbrief:

BMW  K 75 RT - 1993

Garantie: Nee
115785 Km
Zwart
bmw - k-75-rt
bmw - k-75-rt
bmw - k-75-rt
bmw - k-75-rt
bmw - k-75-rt
bmw - k-75-rt
bmw - k-75-rt
bmw - k-75-rt
bmw - k-75-rt
bmw - k-75-rt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
te koop een toermotor van BMW de K75RT

* Bj. 1993 . NL geleverde motorfiets
* 115.785 km
* Watergekoelde 3 cilinder met injectie , loopt keurig netjes  en degelijke techniek
* Rijdt schakelt remt prima , alles werkt.. dus ideale woon-werk motorfiets , goedkoop toeren.... vakantie motor .
* Kleur antraciet , donker zilver tegen zwart aan
* 2x zijkoffer
* 1x topkoffer
* Valbeugels
* Alarmlichten
* verstralers van Hella , middels schakelaar te bedienen
* 2dkm terug onderhoud gehad:
- motorolie / filter verv.
- accu verv
- remblokken ( ook nog 3 prima remschijven zonder dikke sltijtranden )
- bandenset V+A
- wiellagers voor
- Nu nog even controle gehad:
- bougie's vervangen
- controle versnellingsbak en cardan olie keurig schoon
* Motor heeft wel gebruikssporen , plekje vlekje krasje etc. , niet allemaal op de foto's waar te nemen
* Compleet met boord gereedsschap en reservesleutel
* Voor 999€ veel motorfiets  inruil kan ook nog 
  • Ruud de Jong te Enkhuizen
    Telefonisch bereikbaar van 09.00-21.00 ( niet op zondag ) 06-53616391
    Altijd even vooraf bellen voordat u komt om teleurstellingen te voorkomen.
    www.dejongmotor.nl





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
De Jong In- en Verkoop
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1955 - Behoorlijk tegenvallend was de daaropvolgende creatie, de 250 cc twin (twee 125s gekoppeld) die gefabriceerd werd in 1953 en 54. In 1955 ontwierp Tonti een recordbreker. Er werd in die dagen al gebruik gemaakt van windtunnels en andere faciliteiten en technieken die men vanuit hun vliegtuigkennis ook in deze industrie toepasten. De vliegtuigproductie had men in die dagen meer naar de civiele sector laten glijden. De recordbreker werd aangedreven met dubbele-OHC motoren met een 48 cc en 75 cc capaciteit. Dit was een voorbeeld van de eerste -vliegende sigaren- die erg laag waren en bijna 3 meter lang. Het motorblok werd achter de bestuurder geplaatst. De achterwaarts geplaatste cilinders werden onder een hoek van 20 graden geplaatst. De overmaat nokken werden met een ketting aangedreven. Boring en slag waren 44,5 bij 43 mm voor de grotere en 40 mm bij 39 mm voor de kleinere cilinder. En met een compressieverhouding van 10:1 was het vermogen een dikke 9 pk bij 11.000 toeren voor de 75 cc en 7 pk bij 12.000 toeren voor de 48 cc - behoorlijk goede cijfers wanneer je je bedenkt dat dit zich afspeelde in 1955 waarbij de brandstof in die tijd ook nog niet van de kwaliteit was die we nu kennen. Het motorblok, die was uitgerust met een oliebad smering, lag in lijn met een vier-versnellingen schakelbak. De eindaandrijving geschiedde met een ketting. Het gewicht was 97 kilogram, de velgdiameter 18 inch.
© 2000 - 2025 Motoroccasion