Nieuwsbrief:

BMW  R 1200 GS ABS-ASC-ESA - 2014

Garantie: Ja
47700 Km
Antraciet
bmw - r-1200-gs-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-abs-asc-esa
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Deze uitzonderlijk nette BMW R1200GS is wellicht de meest geliefde motor van BMW. De motor rijd makkelijk, is comfortabel maar ook nog eens sportief, kortom een ideale motor voor zowel woon-werk verkeer, lange toerritten als een motorvakantie!
De motor is royaal voorzien van accesoires en is goed onderhouden. De terugroepacties zijn door BMW uitgevoerd.
Met pas 47700 km kan deze BMW nog heel wat jaren & kilometers mee.

De motor heeft de volgende kenmerken/opties;

- ABS (Anti Blokker Systeem)
- ASC (Traction Control)
- ESA Dynamic
- Xenon verlichting
- Rijmodi
- Cruise control
- BMW zijkoffers
- BMW carterprotector
- Valbeugel
- Boordcomputer
- TomTom Navigatiesysteem
- In hoogte verstelbaar windscherm
- Zgan banden
- Stuurverhogers
- Cardan protectie
- Handvat verwarming
- Gereedschapsetje
- Reserve sleutel
- Inruil van uw motor is mogelijk
- alle keuringen zijn toegestaan!
- SDF Motoren rekent geen afleverkosten of kosten rijklaar maken!
- SDF Motoren is RDW erkend
- SDF Motoren is enkel op afspraak geopend, bel of app even voordat u langs wil komen!!

U bent van harte welkom deze motor geheel vrijblijvend te komen bezichtigen, uiteraard is het maken van een proefrit geen probleem.

Mochten er vragen en/of onduidelijkheden zijn dan verneem ik deze graag.

Met vriendelijke groet,

SDF Motoren
Stefan van Iersel
06 28 45 89 18
info@sdfmotoren.nl
Goirkestraat 122 (inrit tussen pand 122 - 126)
Tilburg SDF Motoren is enkel op afspraak geopend!
  • Garantie en garantietermijnen altijd in overleg.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
SDF Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2025 Motoroccasion