Nieuwsbrief:

BMW  R 1200 RT - 2018

Garantie: Ja
38250 Km
CARBONSCHWARZ
bmw - r-1200-rt
bmw - r-1200-rt
bmw - r-1200-rt
bmw - r-1200-rt
bmw - r-1200-rt
bmw - r-1200-rt
bmw - r-1200-rt
bmw - r-1200-rt
bmw - r-1200-rt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Modelreeks: jan 2014 - aug 2018
Modelcode: K52
Koppel: 125 Nm
Afmetingen (LxBxH): 222 x 99 x 157 cm
Tankinhoud: 25 liter
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
Typenummer: 0A03
Opties en Accessoires:
Cruise control (0538), Dynamic ESA (Electronic Suspension Adjustment) (0191), Dynamic pakket (0235), Hill Start Control (0204), Keyless Ride (0193), Koplamp Pro (0219), Rijmodi Pro (0224), Schakelassistent Pro (0222), Touring pakket (0233), 12 Volt contactdoos (0764), ABS Pro (05AC), Anti Blokkeer Systeem, Anti doorSlip Regeling, Bandenspanningcontrole (RDC) (0530), Boordcomputer, Centrale vergrendeling (0417), Dagrijverlichting (0202), Diefstalalarmsysteem (0603), Elektrisch windscherm, Handvatverwarming, Middenstandaard, Uitlaat verchroomd (0350), Verwarmbare buddyseat (0518), Voertuiginformatie Nederlands (0386), Volle kuip, Voorbereiding voor GPS apparatuur (0272), Zijkoffers




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Dusseldorp Motorrad Den Haag
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1949 - Rond 1949 kwam Honda met het "D-type". Meneer Honda was betrokken bij elke stap in de ontwikkeling van de tweetakt in zowel het ontwerpen als het produceren van de D-type Dream. Dit was Honda's eerste echte motorfiets. Dit proces was wel iets anders voor het bedrijf dan simpel gezegd het monteren van motorblokjes in standaard fietsframes. Honda noemde de machine 'Dream' omdat hij er van het begin af aan al van droomde een eigen motorfiets te bouwen. Soichiro Honda was een ingenieur en altijd op zoek naar mogelijkheden om betere en beschaafdere machines te ontwerpen. Een stap verder kwam de 146cc, OHV, viertakt E-type Dream. Een voor die tijd krachtige machine met maar liefst vijf en een half pk met een top van tachtig kilometer per uur. Het had een stalen frame en zowel een achter- als een voorvering. Medio oktober 1951 was de produktie opgelopen naar honderddertig stuks per dag(!).
© 2000 - 2025 Motoroccasion