Nieuwsbrief:

BMW  R 1250 GS ADVENTURE - 2023

Garantie: Ja
7224 Km
GRAVITY BLUE/ METALLIC MATT
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Modelreeks: nov. 2018 - dec. 2024
Koppel: 143 Nm
Afmetingen (LxBxH): 227 x 98 x 152 cm
Tankinhoud: 30 liter
Topsnelheid: 200 km/u
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Fabrieksgarantie tot: 11-03-2026

Deze mooie R 1250 GSA staat in onze showroom Elst.

Foto's volgen.
Opties en Accessoires:
12 Volt contactdoos, Aandrijflijn zwart, ABS Pro, Anti Blokkeer Systeem, Anti diefstal alarm, Anti doorSlip Regeling, Bandenspanningcontrole (RDC), Comfort pakket, Connected services, Diefstalalarmsysteem, Dynamic ESA (Electronic Suspension Adjustment), Dynamic pakket, Elektronisch Stabiliteits Programma, Emergency Call, Handkappen, Hill hold functie, Hill Start Control, Keyless Ride, Kofferdragers links & rechts, Koplampen adaptief, Koplamp Pro, Kruisspaakwielen, LED-verstraler, LED achterlichten, LED dagrijverlichting, LED koplampen, Licht pakket, Middenbok, Motorbeschermbeugel, Multifunctional indicator lights, Multifunctional indicator lights II, Navigatievoorbereiding af fabriek, Rijmodi Pro, Schakelassistent Pro, smartphone integratie, Spaakwielen, Stijlvariant GS Trophy, Topkofferdrager, Valbescherming, Verchroomde uitlaatbochten, Verwarmbare buddyseat, Verwarmbare handvatten, Windscherm, Zwart motorblok




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Simako-BDM Elst
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1955 - In 1955 besloot men bij BMW zowel de voor- als de achterkant van de motorfietsen te verbeteren. De telescoopvork werd vervangen door een Earles schommelvoorvork en de plunjervering door een gewone achtervork met twee veer/dempereenheden. Dat zorgde voor een beter weggedrag, maar had ook nadelen: de schommelvork was eigenlijk ouderwets en stuurde bovendien zwaar, omdat er een flink gewicht heen en weer gezwaaid moest worden
© 2000 - 2025 Motoroccasion