Nieuwsbrief:

BMW  R 1300 GS ADVENTURE - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
RACING RED
bmw - r-1300-gs-adventure
bmw - r-1300-gs-adventure
bmw - r-1300-gs-adventure
bmw - r-1300-gs-adventure
bmw - r-1300-gs-adventure
bmw - r-1300-gs-adventure
bmw - r-1300-gs-adventure
bmw - r-1300-gs-adventure
bmw - r-1300-gs-adventure
bmw - r-1300-gs-adventure
bmw - r-1300-gs-adventure
bmw - r-1300-gs-adventure
bmw - r-1300-gs-adventure
bmw - r-1300-gs-adventure
bmw - r-1300-gs-adventure
bmw - r-1300-gs-adventure
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Nieuw: Ja
Modelcode: KA2
Typenummer: 0M31
Opties en Accessoires:
BMW alu kofferset 3-delig zwart, BMW windgeleiders smoke, BMW windscherm smoke, BOS Desertfox BC einddemper, BOS Metalworks crashbars BC, Van Harten Buddy Styling, Van Harten | CUSTOM coatwerk, 5 Jaar Garantie (07A8), Anti diefstal alarm (0603), Comfort buddyseat (077C), Comfort passenger seat (077F), Dynamic pakket (0235), Electrisch verstelbaar windscherm (0559), Fabrieksgarantie, Geautomatiseerde Schakelassistent (022A), Innovations package (023B), Intelligent Emergency Call (eCall) (06AC), Kofferdragers links & rechts (0680), Koplamp Pro (0219), Middenstandaard (0636), M lichtgewicht batterij (053B), Navigatie voorbereiding (0272), Rij Assistant (05AS), Rijmodi Pro (0224), Sports Brake (02NA), Teleservices (06AE), Topkofferdrager (0690), Touring pakket (0233), Verchroomde uitlaatbochten (0340), Voertuiginformatie Nederlands (0386), Waarschuwing voor botsen achterop (05AR)




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Van Harten Amersfoort
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1928 - In 1928 nam BMW de Fahrzeugfabrik Eisenach (FFE) in Eisenach over. Vanaf dat jaar ging BMW “paren” van motorfietsmodellen maken: ongeveer gelijktijdig kwam er een zijklepmotor als toermotorfiets en een kopklepmotor als sportmotor op de markt. De eerste voorbeelden waren de R 42 en R 47 (1928-1929). Dit kon gemakkelijk en goedkoop door het "Baukastensystem", een modulair bouwsysteem waarbij op basis van een bestaand frame en motorblok door min of meer kleine wijzigingen (cilinders, zuigers en cilinderkoppen) een motorfiets met een heel ander karakter kon worden gebouwd. De boxermotoren werden in de inhoudsklassen 500 en 750 cc gebouwd. Vanaf het begin kon elektrische verlichting geleverd worden, maar vanaf 1928 werd deze standaard gemonteerd. Tot 1929 werden buisframes gebruikt, maar vanaf dat jaar waren de dubbele wiegframes als plaatframe uitgevoerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion