Nieuwsbrief:

BMW  R 1300 GS ADVENTURE TRIPLE BLACK - 2025

Garantie: Nee
501 Km
BLACK STORM METALLIC (ZWART METALLIC)
bmw - r-1300-gs-adventure-triple-black
bmw - r-1300-gs-adventure-triple-black
bmw - r-1300-gs-adventure-triple-black
bmw - r-1300-gs-adventure-triple-black
bmw - r-1300-gs-adventure-triple-black
bmw - r-1300-gs-adventure-triple-black
bmw - r-1300-gs-adventure-triple-black
bmw - r-1300-gs-adventure-triple-black
bmw - r-1300-gs-adventure-triple-black
bmw - r-1300-gs-adventure-triple-black
bmw - r-1300-gs-adventure-triple-black
bmw - r-1300-gs-adventure-triple-black
bmw - r-1300-gs-adventure-triple-black
bmw - r-1300-gs-adventure-triple-black
bmw - r-1300-gs-adventure-triple-black
bmw - r-1300-gs-adventure-triple-black
bmw - r-1300-gs-adventure-triple-black
bmw - r-1300-gs-adventure-triple-black
bmw - r-1300-gs-adventure-triple-black
bmw - r-1300-gs-adventure-triple-black
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Algemene informatie
Modeljaar: 2024

Technische informatie
Koppel: 149 Nm
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 19 liter
Topsnelheid: 200 km/u
Afmetingen (LxB): 221 x 100 cm

Interieur
Bekleding: Stof

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,8 l/100km (1 op 20,8)

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Van Harten Automotive Motoren BMW Premium:
- Fabrieksgarantie
- Technische controle
- Professionele detailbehandeling
- RDW leges

Overige informatie
Motor: 4-takt

Elke auto of motor bij Van Harten Automotive is technisch gecontroleerd en staat inclusief garantie voor u klaar! Financiering en inruil mogelijk! 

Afgebeelde motor is een eerder verkocht exemplaar! Dit exemplaar is ?enkel anders door de gesmede enduro velgen! ?Motor is al bij ons binnen en aan te kopen.

Gesmede enduro velgen
Adaptieve rijhoogte hulp
Touring pakket
Dynamic pakket
Innovations package
Voertuiginformatie Nederlands
Stijlvariant Triple Black
Anti diefstal alarm
Topkofferdrager
Intelligent Emergency Call (eCall)
Teleservices
AG-Intern
EU-Markering
Van Harten Design pakket
BOS uitlaat
BOS beugels


Bij Van Harten Automotive staat u als klant op de eerste plaats! Wij houden altijd onze 3 kernwoorden in gedachten: Openheid, Eerlijkheid en Betrouwbaarheid! Wij bieden u de mogelijkheid om een proefrit op locatie te maken, of digitaal een auto of motor te bezichtigen. Bent u benieuwd naar de mogelijkheden? Vraag het ons gerust of kijk eens op onze site bij diensten. Kijk voor de volledige fotoreportage op www.vanhartenautomotive.nl. Graag tot ziens!
Opties en Accessoires:
Comfort-pakket, Gesmede enduro wielen, Innovation pack, Koplamp Pro, LED mistlampen, niveauregeling, Rijassistentiepakket, Touring Pakket, Triple Black, verwarmde buddyseat, achteropkomend verkeer waarschuwing, adaptief demping systeem, alarmsysteem, Anti Blokkeer Systeem, Anti doorSlip Regeling, bandenspanningscontrolesysteem, bots waarschuwing systeem, connected services, cruise control adaptief, dodehoek detectie, elektrisch windscherm, Elektronisch Stabiliteits Programma, handvatverwarming, hill hold functie, keyless start, koplampen adaptief, LED achterlichten, LED dagrijverlichting, matrix LED koplampen, metaalkleur, middenstandaard, windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
van Harten Automotive
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1955 - In 1949 worden de eerste WKs gehouden en in de tijd dat Moto Guzzi deelnam slaagde het bedrijf erin om enthousiastelingen te blijven verbazen door het creëren van een reeks van innovatieve en constant succesvolle ontwerpen en machines in successie. Naast Carlo Guzzi omvatte het raceteam hoog opgeleide werktuigkundigen zoals Umberto Todero en Enrico Cantoni die samenwerkten met een ontwerper genaamd Giulio Cesare Carcano. Na het komen werken bij Moto Guzzi in 1936 was hij verantwoordelijk voor het creëren van een sensationele Guzzi 500 Eight Cilinder, door velen aangezien als de buitengewoonste machine met twee wielen aller tijden. Met zijn 90 graden V-motor, zijn achtcilinder met de extreemste capaciteit ooit, toonde men het uitzonderlijke technische niveau van de Mandello ontwerpafdeling aan. In 1955, tijdens zijn eerste officiële uitje, reed het bij wijze van proef de Grand Prix van België en gaf de Eight Cilinder een glimp van zijn buitengewone potentieel. Het jaar daarop ging de handrem eraf en met zijn 72 PK en 275 km/h ging men officieel op jacht naar de eerste triomfen. In 1957 verhinderde een overeenkomst onder Italiaanse producenten en de terugtrekking van Moto Guzzi uit de racerij een verdere ontwikkeling van deze spectaculaire machine.
© 2000 - 2025 Motoroccasion