Nieuwsbrief:

BMW  R 1300 RT - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
RACING BLUE METALLIC (BLAUW METALLIC)
bmw - r-1300-rt
bmw - r-1300-rt
bmw - r-1300-rt
bmw - r-1300-rt
bmw - r-1300-rt
bmw - r-1300-rt
bmw - r-1300-rt
bmw - r-1300-rt
bmw - r-1300-rt
bmw - r-1300-rt
bmw - r-1300-rt
bmw - r-1300-rt
bmw - r-1300-rt
bmw - r-1300-rt
bmw - r-1300-rt
bmw - r-1300-rt
bmw - r-1300-rt
bmw - r-1300-rt
bmw - r-1300-rt
bmw - r-1300-rt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Algemene informatie
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
Modelcode: KA3
Typenummer: 0M41

Technische informatie
Koppel: 149 Nm
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 24 liter
Topsnelheid: 200 km/u

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,9 l/100km (1 op 20,4)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Opties en Accessoires:
12V aansluiting (0764), Adaptive Lichtmodi (05AG), Anti Blokkeer Systeem, Anti diefstal alarm (0603), Bandenspanningscontrolesysteem, Centrale vergrendeling (0417), Comfort buddyseat (077C), Comfort passenger seat (077F), Cruise control, Designoption silencer II (019J), Dynamic Chassis Adaption (022B), Dynamic pakket (0235), Elektrisch variabele schokdemperafstelling, Geautomatiseerde Schakelassistent (022A), Gesmede handvatten (0508), Handvatverwarming, Impulse (0459), Inhalt Impulse (09TB), Innovations package (023B), Intelligent Emergency Call (eCall) (06AC), Keyless start, Koplamp Pro (0219), Middenstandaard (0636), Rij Assistant (05AS), Rijmodi Pro (0224), Rode bies op standaard zwarte velgen (0276), Sports Brake (02NA), Teleservices (06AE), Topkofferdrager (0690), Uitlaatpijp zwart chroom (034A), Variables Luggage system (068B), Variable Windleitfl}gel (055A), Voertuiginformatie Nederlands (0386), Waarschuwing voor botsen achterop (05AR)




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Oostland Motorrad B.V.
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Springer" betekent: De springervoorvork werd decennia lang gebruikt op een aantal Amerikaanse motorfietsmerken, zoals Henderson, Ace, Excelsior en Cleveland, maar het meest en het langst op Harley-Davidson, waarop hij recentelijk opnieuw is toegepast. In alle gevallen is hier sprake van een zogenaamde geduwde parallel schommelarmvork. De vork ontleent zijn bijnaam springer aan de toepassing van uitwendige veren (springs). Op Harley-Davidson na hebben constructeurs van motorfietsen de telescopische vork na de Tweede Wereldoorlog unaniem verkozen boven de springer. Toch zijn zowel constructeurs als motorrijders het er na zoveel jaren nog niet over eens welk principe nou beter is: de schommelarm- of de telescoopvork.
© 2000 - 2025 Motoroccasion