Nieuwsbrief:

BMW  R 850 R - 2001

Garantie: Nee
83493 Km
.
bmw - r-850-r
bmw - r-850-r
bmw - r-850-r
bmw - r-850-r
bmw - r-850-r
bmw - r-850-r
bmw - r-850-r
bmw - r-850-r
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Schade: schadevrij

BMW R 850 R


- Kenteken: MD-SF-06
- Merk: BMW
- Model: Tour
- Tellerstand: 83493 KM
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2001
- Transmissie: Geschakeld
- Motorinhoud: 848 cc
- Aantal cilinders: 2
- Vermogen: 52 kW / 71pk
- Ledig gewicht: 239 kg
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar




Deze nette bmw is in 2001 nieuw in Nederland geleverd en heeft sindsdien slechts 83493 km gereden 
deze motor is zowel optisch als technisch in goede staat en is klaar om mee op pad 

de motor wordt geleverd met een bijpassende set koffers 

bel of kom gerust langs voor meer informatie of om de motor te bekijken 



Bergsma Motoren
Van Swinderenstraat 42
8561 AR Balk
06 22642922
bergsmamotoren@hotmail.com

bergsmamotoren.nl/

We hebben ons uiterste best gedaan om alle informatie in deze advertentie correct weer te geven. Er kunnen echter geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie in de advertentie. Vertrouw niet alleen op deze informatie maar controleer altijd zelf de zaken welke voor jou belangrijk zijn en je beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Neem contact op met de verkoper voor aanvullende vragen.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Bergsma Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Dream" betekent: Naam die het Japanse Honda, ’s werelds grootste producent van motorfietsen, decennia lang gebruikte voor verschillende van haar modellen. Honda’s eerste echte motorfiets, Model D, een 980cc eencilinder tweetakt, werd in 1949 uitgebracht. Om dit te vieren werd een feestje voor de circa twintig medewerkers van het kleine motorfabriekje georganiseerd. Iemand moet toen hebben gezegd dat ‘een droom werkelijkheid was geworden’. De grondlegger van het bedrijf, Soichiro Honda, kwam dit ter ore, waarna de eerste Honda Dream een feit werd. In 1951 werd de eerste Honda met een viertakt motorfiets geintroduceerd, de 146cc metende eencilinder Dream-E, in het midden van de jaren vijftig gevolgd door de 250CC Dream SA en de 350CC Dream SB . Motorfietsen met een plaatstalen geperst frame en een rubberen zweefzadel, waarbij goed was gekeken naar de modellen van het Duitse NSU . In 1957 bracht Honda de eerste twin op de Japanse markt (de C70 met 250CC motor). In de jaren zestig zou Honda met (aanvankelijk) lichte twin Dreams de Europese en Amerikaanse markt openbreken.
© 2000 - 2025 Motoroccasion