Nieuwsbrief:
<< Terug naar lijst< Vorige | Volgende >

CFMOTO  650 GT - 2022

Garantie: Ja
5100 Km
MAT ZWART / GR
cfmoto - 650-gt
cfmoto - 650-gt
cfmoto - 650-gt
cfmoto - 650-gt
cfmoto - 650-gt
cfmoto - 650-gt
cfmoto - 650-gt
cfmoto - 650-gt
cfmoto - 650-gt
cfmoto - 650-gt
cfmoto - 650-gt
cfmoto - 650-gt
cfmoto - 650-gt
cfmoto - 650-gt
cfmoto - 650-gt
cfmoto - 650-gt
cfmoto - 650-gt
cfmoto - 650-gt
cfmoto - 650-gt
cfmoto - 650-gt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2022

Aangeboden, CF Moto 650GT!

Deze 650GT is in een zeer nette staat en beschikt over veel opties.

Opties zoals: 3 delige kofferset, alle sleutels, TFT-kleurendisplay, Continentale ABS-remmen, groot verstelbaar sport-touringdisplay, KYB veerelementen voor en achter,Verstelbaar windscherm, Led verlichting rondom, 2 x USB aansluiting, 12V aansluiting, Automatisch omschakelen stand/daglicht en Twee rijmodi.



Onze motoren staan er netjes gepoetst bij. Een proefrit maken is bij intentie tot koop mogelijk. En uiteraard bij droog weer en wegdek.

Motoren onder de € 3.000,- worden verkocht inclusief 1 maand blok garantie en inruil is helaas op deze motoren niet mogelijk.

Goede inruil en service is van vele merken mogelijk!!
Uitgebreide werkplaats met eigen testbank voor verschillende afstellingen en tuning.

Grote kledingafdeling met zeer veel keus.

Verschillende betalingsmogelijkheden, o.a. in termijnen.
Vraag naar de voorwaarden. Toetsing en registratie BKR Tiel.

VERKOOPPRIJS IS INCLUSIEF ALLE RIJKLAARMAAK KOSTEN!
Opties en Accessoires:
Anti blokkeer systeem, Dimlichten automatisch, Fabrieksgarantie, Led achterlichten, Led koplampen, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motoport Assen / Ducati Assen
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1951 - Tonti`s eerste ontwerp voor Aermacchi, geproduceerd in 1950, was behoorlijk ongebruikelijk. Het was een lichtgewicht open frame met een 125 cc twee-takt motor welke bij de achtervering was opgehangen. De bagagebox met de vorm van een brandstoftank was gemonteerd vanaf het balhoofd tot onder het zadel om de berijder grip met de knieën te geven. Deze was wel los te koppelen. Deze machine werd redelijk populair en een sportversie, waarbij het frame wel gesloten was en de toolbox door een brandstoftank werd vervangen, reed mee in diverse competities waaronder de International Six Days of 1951 en 1952.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van VOGE
© 2000 - 2025 Motoroccasion