Nieuwsbrief:

CFMOTO  675 SR-R - 2025

€ 8.998,- € 8.999,-
Nieuw
Nebula Black / Nebula White / Aerolite Grey
cfmoto - 675-sr-r
cfmoto - 675-sr-r
cfmoto - 675-sr-r
cfmoto - 675-sr-r
cfmoto - 675-sr-r
cfmoto - 675-sr-r
cfmoto - 675-sr-r
cfmoto - 675-sr-r
cfmoto - 675-sr-r
cfmoto - 675-sr-r
cfmoto - 675-sr-r
cfmoto - 675-sr-r
cfmoto - 675-sr-r
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
CFMOTO biedt standaard 5 JAAR FABRIEKS GARANTIE op alle modellen

De nieuwe CFMOTO 675SR-R herdefinieert de codes van de serie die werd geïntroduceerd met de 450SR.

De geheel nieuwe 675cc driecilindermotor, die door CFMOTO zelf is ontwikkeld, is met een gewicht van slechts 54 kg een van de lichtste in productie. Het maximale vermogen bedraagt 100 pk bij 11.000 t/min en het maximale koppel bedraagt 70 Nm, geleverd bij 8.250 tpm.

De technische kenmerken verschillen van de bestaande 675-motoren, met een boring van 72 mm en een slag van 55,2 mm. Dubbele bovenliggende nokkenassen met gesmede zuigers zorgen voor een maximaal toerental van 12.300 tpm en een topsnelheid van meer dan 220 km/u. Hij is standaard voorzien van een QuickShifter en Traction Control, die kan worden uitgeschakeld en op 2 niveaus kan worden ingesteld.

De 130 mm KYB-vering is volledig instelbaar en hij is uitgerust met 300 mm J-Juan schijfremmen met 4 zuigers voor en 240 mm achter. De CST S3 banden bieden maximale grip onder elke omstandigheid.
Het frame is gemaakt van chroom molybdeen staal en heeft een balhoofdhoek van met een 23,7°. De 675SR-R weegt 189kg en heeft een brandstoftank van 15 liter.

Net als de rest van het programma is de CFMOTO 675SR-R standaard voorzien van een complete uitrusting van de laatste generatie. Het 5 inch TFT-scherm geeft je duidelijke, gedetailleerde feedback en dankzij de volledige ledverlichting ben je duidelijk zichtbaar onder alle omstandigheden.

*** Kijk voor de volledige lijst van accessoires op de site van CFMOTO Benelux ***

  • LET OP: Om teleurstellingen te voorkomen is het raadzaam om altijd eerst even contact op te nemen om een afspraak te maken voor een bezichtiging/proefrit of voor meer informatie (premiummobility@hotmail.com of 0627401144).    

    Kijk voor onze volledige voorraad motorfietsen op onze website (www.premiummobility.nl). 

    Al onze nieuwe motorfietsen worden standaard als volgt afgeleverd:
    - De getoonde prijs is rijklaar inclusief alle bijkomende kosten.
    - Volle tank brandstof.
    - 2 jaar fabrieksgarantie (of 5 indien anders vermeld)
    - 10 dagen gratis all-risk verzekering (ter plekke af te sluiten zodat de motor direct meegenomen kan worden).
    - Tegoedbon van 10% korting op het eerstvolgende onderhoud (1 jaar geldig na datum uitgifte).
      


    We hebben alle moeite genomen om de informatie met betrekking tot het voertuig zo juist, actueel en volledig mogelijk weer te geven. Helaas zijn fouten nooit uit te sluiten, vertrouw daarom niet alleen op de door ons weergegeven informatie maar controleer voor aankoop alle zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.

Opties en Accessoires:
- Quickshifter
- Stuurdemper
- Slipperclutch 
- KYB vering 
- J. Juan remmen
- 5 inch TFT kleuren dasboard
- ABS
- Tractioncontrol
- Volledige ledverlichting 
Kijk voor de volledige lijst van accessoires op de site van CFMOTO Benelux




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
PremiumMobility
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
© 2000 - 2025 Motoroccasion