Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
De nieuwe 675SR-R 3 cilinder van CF Moto is binnen!
Wil jij graag een splinternieuwe motor rijden met 5 jaar garantie?
Voor een prijs van €8999,-
Kom dan zo snel mogelijk kijken.
Supersport is terug! De laatste jaren is het supersport segment een beetje verdwenen uit het straatbeeld.
CF Moto gaat daar met de SR Series verandering in brengen!
Voor €8999,- koop je deze super gave 675SR-R
Deze 675cc driecilinder levert bijna 100 pk bij 11000 tpm en dat is met een leeggewicht van 189 kilo een garantie voor een hele gave rijbeleving!
Wie heeft er 200 pk nodig op onze Nederlandse wegen?
Naar mijn mening is 100 pk zelfs leuker, met dit vermogen kun je het gas ook eens echt opentrekken tot aan de 12.000 touren om hem daarna met de quickshifter in de volgende versnelling te knallen en hem daar nog eens doortrekken tot de max..... En dat alles met behoud van jou rijbewijs als het het nog een beetje meezit ook.
Kom hem in ieder geval een keer in het echt bekijken.
Misschien gaat jou supersport hart ook wel weer harder kloppen van deze nieuwe 675SR-R.
# onze vraagprijs is geheel rijklaar incl garantie.
# inruilen is mogelijk.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Inline 3-cilinder, 4-takt, vloeistofgekoeld, DOHC |
Boring x slag | 72|55 |
Cilinder inhoud | 675 |
Comp. verhouding | 11.3:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | Bosch EFI |
Ontsteking | ECU |
Vermogen | 95|70| |
Max. koppel | 70|8250 |
Koppeling | |
Versnellingsbak | CF-SC slipper assist clutch, 6-speed, wet, multi-plate |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 15 |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | |
Vering voor | 41mm Upside down KYB, regelbaar |
Vering achter | Monoshock, adjustable preload & rebound, KYB |
Remmen voor | 4-piston J.Juan, 300mm schijf |
Remmen achter | enkele remschijf 240mm |
Voorband | 120/70 R17 |
Achterband | 180/55 R17 |
Wielbasis | 1340 |
Lengte | 2020 |
Breedte | 728 |
Hoogte | 1105 |
Zithoogte | 795 |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | |
Welkom bij Lemar motoren.
Het adres voor de aanschaf van uw gebruikte motor! Een goede kwaliteit voor een scherpe prijs. Door een ruime keuze aan gebruikte motoren is het eenvoudig om de verschillen tussen diverse type's meteen te laten zien.
Wij bieden goede garantie mogelijkheden. Op een motor vanaf € 3000,- geven wij standaard 3 maanden garantie. Staat de motor van uw keuze er niet bij, dan beschikken wij alsnog over de mogelijkheid een passende motor voor u te vinden.
Mocht u geinteresseerd zijn dan kunt u ons altijd telefonisch bereiken.
 | Oostrum (Venray), Limburg |
 | 0478-501669 |
Wist u dat: In de motortaal "Custom/custombike/to customize" betekent: Letterlijk betekent to customize: to suit (a motorcycle) to taste (een motorfiets aan je smaak aanpassen). Het duidt eigenlijk de doodnormale activiteit aan, die iedere bezitter van een motorfiets verricht wanneer hij iets wijzigt aan de standaardversie van zijn motor. Een ander stuur is het meest voorkomende voorbeeld. Soms gaat het verder, maar altijd blijft het oorspronkelijke model herkenbaar, want anders wordt een grens overschreden die de onderhavige motorfiets doet veranderen in een zelfbouwmotor of bitza. Wie een ander zadel/buddyseat en een ander stuur monteert is bezig de zitpositie van zijn motor aan zijn wensen aan te passen. Wie dat nog niet genoeg vindt en bijvoorbeeld wielen met echte spaken prefereert boven de gietwielen van de standaarduitvoering o f een speciaal uitlaatsysteem verkiest boven de fabrieksdemper, is bezig een custombike van zijn motorfiets
te maken. Veelal spitst het customizen zich toe op louter technische verbeteringen als remmen, andere carburateur, buddyseat, stuur, of spuitwerk van tank en spatborden met special paint. Een aantal motorfietsfabrikanten die in de jaren zestig en zeventig nauwelijks het hoofd boven water konden houden, hadden weinig o f geen aandacht voor de specifieke wensen op het gebied van design en esthetiek die bij hun cliëntele was gaan leven. Voorbeelden zijn Harley-Davidson, die zijn afnemers tot in de helft van de jaren zeventig totaal negeerde, en BMW ,
die onlangs met een geheel nieuw ontwikkelde boxermotorfiets is uitgekomen. Toen de fabrikanten de schellen van de ogen vielen en zij zich wel wilden conformeren aan de wensen die onder hun afnemers leefden, had de aftermarket al een antwoord op de vraag gevonden. Harley-Davidson was lange tijd % een markant voorbeeld van de zelfingenomenheid waar het ging om het serieus nemen van het rijderspubliek. In de modellen die de fabriek tot 1971 uitbracht was niets te bespeuren van wat de sterk opgekomen bikerscult al vanaf de helft van de jaren zestig in kleine kring aan vormgevingseisen had gedicteerd. Het antwoord kwam pas met de Super Glide, een voorzichtige concessie aan de oerverschijning van de Electra Glide,
waarbij het panzadel en de mastodontische spatborden kwamen te vervallen. Pas met de komst van de Low Rider werd een bezonken smaak erkend die een nieuwe generatie Harley-rijders al jaren doodnormaal was gaan vinden. De kwalificatie custom werd vanaf die tijd aan een in serie geproduceerde motorfiets meegegeven om te onderstrepen dat nu wel werd ingespeeld op lang genegeerde wensen van het liefhebberspubliek. De betekenis van het woord custom werd hierdoor uitgehold: consumenten werden verleid een in serie geproduceerde standaardmotorfiets als ‘exclusief voor hen gemaakt’ aan te schaffen. De predikaten custom en chopper zijn nu algemeen door de Japanse motorfiets-marketeers geconfisqueerd om er modellen mee aan te duiden waarop men een quasi nonchalante zitpositie aanneemt en waarvan de stilering vage overeenkomst vertoont met het voorkomen van moderne Harley-Davidsons.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken