Nieuwsbrief:

CFMOTO  700 MT ADVENTURE - 2025

Nieuw
Nebula Black, Nebula White
cfmoto - 700-mt-adventure
cfmoto - 700-mt-adventure
cfmoto - 700-mt-adventure
cfmoto - 700-mt-adventure
cfmoto - 700-mt-adventure
cfmoto - 700-mt-adventure
cfmoto - 700-mt-adventure
cfmoto - 700-mt-adventure
cfmoto - 700-mt-adventure
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Multi Adventure
 

De nieuwe 700MT presenteert zich als een klassieke adventure bike in de stijl van haar grotere zusters. De wielbasis bedraagt 1.445 mm, de zithoogte is standaard 800 mm en kan optioneel worden verhoogd naar 840 mm om aan verschillende bestuurderslengtes te voldoen. De 20-liter brandstoftank zorgt voor een groot bereik voor langere ritten.

De 700MT is ook uitgerust met een chassis dat is ontworpen voor adventure-gebruik. De upside-down vork heeft een diameter van 43 mm en is niet instelbaar. De achterwielvering is instelbaar, de veerweg bedraagt 150 mm voor en 148 mm achter. De banden ondersteunen het offroad-karakter van het model: een 19-inch voorwiel en een 17-inch achterwiel met banden in de maten 110/80 en 150/70. ABS en tractiecontrole zijn ook aan boord.

Verbeterd voor off-road

De 700MT beschikt over LED-verlichting voor betere zichtbaarheid en een 5-inch TFT-display voor het weergeven van voertuiggegevens. De standaard T-Box biedt extra connectiviteitsfuncties zoals GPS-tracking. De CFMOTO 700MT is verkrijgbaar in de kleuren Nebula Black en Nebula White. Het ontwerp is functioneel en sterk geïnspireerd door de grotere CFMOTO MT-modellen. Spatborden en een motorbeschermingsplaat benadrukken het offroad-karakter en bieden extra bescherming.
 
  • Inruil van motor, scooter of brommer bespreekbaar.
  • De genoemde prijzen zijn all-in (inclusief afleverkosten, kentekenkosten, kosten rijklaar maken, etc.)
  • Een proefrit is mogelijk. Bel ons voor de mogelijkheden: 0113 320014.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorini
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Dragrace" betekent: Wedstrijd waarbij twee coureurs erom strijden wie als eerste de kwartmijl (402,3 meter) heeft afgelegd. Bij dragracen wordt met een afvalsysteem gewerkt. Wie een run verliest, ligt eruit. Bij dragracen worden twee klassen onderscheiden: de Top-Fuel en de Pro-Stock. In de Pro-Stock-klasse wordt gereden met motorfietsen die nog enige gelijkenis met een standaardmotorfiets vertonen. Hier worden geen speciale brandstoffen en injectie toegepast. Bij de TBP-Fuel-klasse ligt dat anders. Hierbij zijn frames, motorblokken en toegepaste randtechniek volledig naar inzicht van de constructeur samengesteld en is soms het enige dat nog aan het concept van een motorfiets doet denken de aanwezigheid van twee wielen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion