Nieuwsbrief:

CFMOTO  800 MT EXPLORER - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
WIT
cfmoto - 800-mt-explorer
cfmoto - 800-mt-explorer
cfmoto - 800-mt-explorer
cfmoto - 800-mt-explorer
cfmoto - 800-mt-explorer
cfmoto - 800-mt-explorer
cfmoto - 800-mt-explorer
cfmoto - 800-mt-explorer
cfmoto - 800-mt-explorer
cfmoto - 800-mt-explorer
cfmoto - 800-mt-explorer
cfmoto - 800-mt-explorer
cfmoto - 800-mt-explorer
cfmoto - 800-mt-explorer
cfmoto - 800-mt-explorer
cfmoto - 800-mt-explorer
cfmoto - 800-mt-explorer
cfmoto - 800-mt-explorer
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
DIPI-moto Gilze (officieel Moto Morini dealer ) biedt aan:

CF Moto 800 MT Explorer, Nieuw. 5jaar Fabriek garantie.

De 800MT Explore, de meest compleet uitgeruste versie van de 800MT serie, heeft dezelfde kenmerken als de Touring, maar met nog meer off-road uitrusting om je overal mee naar toe te nemen.

Standaard voorzien van:
- KTM-platform afgeleide 799cc paralleltwin met 95 pk en 81 Nm
- Dubbele balansassen en een 285° krukas
- Ontworpen door Kiska
- Tractiecontrole
- Bi-directionele shifter
- Valbeugels
- Slipperkoppeling
- Middenstandaard
- Handbeschermers
- Verwarmd zadel
- Verwarmde handvatten
- 8-inch Carplay-compatibel scherm
- Carterbescherming
- Geavanceerd bochten-ABS van Bosch
- Uitschakelbare ABS
- Radiale remklauwen met dubbele zuigers
- Volledig instelbare vering
- 4 rijmodi
- Dodehoekradar
- Michelin Anakee banden
- Intelligent full LED-verlichtingssysteem
- Automatisch dovende richtingaanwijzers
- USB en 12V-aansluiting.
- Mistlampen
- Telefoneren, muziek beluisteren en navigeren (met de CFMOTO app)
- Uitgebreide boordcomputer met banden spanning weergave
- Rijklaargewicht 231 kg
- Cruise control
- en veel meer…..

De CFMOTO 800MT Explorer brengt je naar het einde van de wereld.

Gespreide betaling privé of zakelijk mogelijk met Motordreams.

Neem geheel vrijblijvend contact met ons op voor nadere inlichtingen.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
DIPI-moto
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: YAMAHA in 1980 - De XT 250, een "4-takt Super Trail", verschafte een hoge mate van off-road plezier waarbij het gebruikt kon worden voor de blubber, de bossen en enduro gebruik. De 250 cc ééncilinder was gemonteerd in een diamondvormig frame en had een gewicht van slechts 114 kg. Aan de achterkant werd een monocross demping gemonteerd, de eerste op een viertakt model.
© 2000 - 2025 Motoroccasion