Nieuwsbrief:

CFMOTO  800 MT SPORT - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
BlUE
cfmoto - 800-mt-sport
cfmoto - 800-mt-sport
cfmoto - 800-mt-sport
cfmoto - 800-mt-sport
cfmoto - 800-mt-sport
cfmoto - 800-mt-sport
cfmoto - 800-mt-sport
cfmoto - 800-mt-sport
cfmoto - 800-mt-sport
cfmoto - 800-mt-sport
cfmoto - 800-mt-sport
cfmoto - 800-mt-sport
cfmoto - 800-mt-sport
cfmoto - 800-mt-sport
cfmoto - 800-mt-sport
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
DIPI-moto Gilze (officieel Moto Morini dealer ) biedt aan:

CF Moto 800 MT Sport, Nieuw. 5jaar Fabriek garantie.

Avontuur betekent nieuwe plaatsen ontdekken en nieuwe ervaringen beleven. Het betekent ook dat je er soms zomaar op uit kan, zonder iets te plannen.

Standaard voorzien van:
- KTM-platform afgeleide 799cc paralleltwin met 95 pk en 81 Nm
- Dubbele balansassen en een 285° krukas
- Ontworpen door Kiska
- Slipperkoppeling
- Geavanceerd bochten-ABS van Bosch
- Radiale remklauwen met dubbele zuigers
- Volledig instelbare vering
- Twee rijmodi (Sport en Rain)
- Intelligent full LED-verlichtingssysteem
- Automatisch dovende richtingaanwijzers
- USB en 12V-aansluiting.
- Mistlampen
- Valbeugels, handkappen, carterbescherming
- 7" TFT dashboard scherm met mogelijkheid om uw telefoon te verbinden
- Telefoneren, muziek beluisteren en navigeren (met de CFMOTO app)
- Uitgebreide boordcomputer met banden spanning weergave
- Rijklaargewicht 225 kg
- Cruise control
- en veel meer…..

Of je nu zin hebt in een ritje door de stad of langs je favoriete stuurweggetjes, de 800MT biedt met zijn krachtige prestaties, opvallende design en praktische eigenschappen het beste van beide werelden.

Gespreide betaling privé of zakelijk mogelijk met Motordreams.

Neem geheel vrijblijvend contact met ons op voor nadere inlichtingen.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
DIPI-moto
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Evolution" betekent: Letterlijk evolutie. Gewichtige fabrieksbenaming voor het in 1983 uitgebrachte 1340CC motorblok van HarleyDavidson. De naam geeft aan dat dit motorblok het voorlopige einde van een ontwikkeling is, en wel van de v-twin kopklepmotor, waarvan de in 1936 geïntroduceerde *Knucklehead de eerste was. Daarna volgden de Panhead, van 1948-1967, en de Shovelhead, van 1968-1983. Harley-Davidson riep voor de ontwikkeling van het motorblok de hulp in van het Duitse Porsche-researchcentrum. Als opvolger van de Shovelhead is de Evolution een sneller, maar vooral een betrouwbaarder en onderhoudsvrijer motorblok. Dit verbeterde motorblok heeft in belangrijke mate aan het huidige succes van het Amerikaanse merk bijgedragen omdat een nieuwe groep kopers werd aangesproken naast de pur sang Harley-fanaten. Het Evolution motorblok kreeg al snel de bijnaam Blockhead, vanwege de hoekige vorm van cilinders en kleppendeksels. Inmiddels is de meest gehanteerde bijnaam echter Evo, waarmee alle Harleys met het Evolution-blok worden aangeduid
© 2000 - 2025 Motoroccasion