Nieuwsbrief:
<< Terug naar lijst< Vorige | Volgende >

CFMOTO  800 NK - 2023

Garantie: Ja
Nieuw
Nebula White
cfmoto - 800-nk
cfmoto - 800-nk
cfmoto - 800-nk
cfmoto - 800-nk
cfmoto - 800-nk
cfmoto - 800-nk
cfmoto - 800-nk
cfmoto - 800-nk
cfmoto - 800-nk
cfmoto - 800-nk
cfmoto - 800-nk
cfmoto - 800-nk
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
BJ-Wheels Almelo uw CF-Dealer.


Nu uit voorraad leverbaar
CF-Moto  800 NK
 

De CFMOTO 800NK Sport is het vlaggenschip van de NK-lijn: een echte straatvechter met een optimale balans tussen prestaties, comfort en slanke maar krachtige designlijnen. Met zijn van het KTM-platform afgeleide 799cc paralleltwin met 95 pk en 81 Nm is de 800NK Sport een vat vol sensaties.

Het design van de 800NK Sport is zowel stoer als modern. Met zijn agressieve lijnen en dynamische uitstraling trekt hij alle aandacht. Ondanks de sportieve uitstraling zorgen de comfortabele zitpositie en ergonomische bedieningselementen voor een ontspannen rijervaring, zelfs tijdens langere ritten.

MOTOR

De 799cc paralleltwin is voorzien van dubbele balansassen en een 285° krukas, wat een specifiek geluid genereert. De CF-SC slipperkoppeling voorkomt het blokkeren van het achterwiel bij hevig terugschakelen. De luchtfilterkast met geïntegreerde luchtinlaat is onder het zadel geplaatst, met het oog op inlaatefficiëntie en onderhoudsgemak.

VEILIGHEID

Veiligheid staat voorop bij CFMOTO en de 800NK Sport is dan ook uitgerust met een geavanceerd bochten-ABS van Bosch. De dubbele remschijven van Ø320 mm worden hierbij afgeremd door radiale J.Juan 4-zuiger remklauwen.

VERING

De hoogstaande KYB-vering vooraan is volledig instelbaar qua veervoorspanning, ingaande en uitgaande demping. Op de KYB-schokbreker kan je de veervoorspanning en uitgaande demping verstellen. De veerweg bedraagt zowel voor- als achteraan 130 mm. De vering is sportief afgesteld zonder afbreuk te doen aan comfort.

FRAME

Het sterke chroom-molybdeen frame is licht maar stijf en zorgt voor een optimale balans tussen veiligheid en stabiliteit. Doordat het motorblok als deel van het frame fungeert is CFMOTO erin geslaagd om het rijklaargewicht tot 186 kg te beperken.

ZITHOOGTE

Het standaard zadel is 795 mm hoog en naar voren toe wat smaller uitgesneden wat ervoor zorgt dat je met je voeten gemakkelijk aan de grond kan. Er is ook is een optioneel 820 mm hoog zadel beschikbaar.

VELGEN

De 800NK Sport is uitgerust met hoogwaardige sportieve MAXXIS banden op velgmaat 120/60 R17 vooraan en 180/55 R17 achteraan.

Verkrijgbaar in Nebula White

  • + Bij deze motor 10 dagen gratis verzekering via Zelfverzekerd Motorrijden!
    + Financiering mogelijk, ook deels en boetevrij vervroegd aflossen.

     






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
BJ Wheels and Machinery
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1940 - In de jaren 30 werden twee nieuwe modellen voorgesteld aan het publiek namelijk de P 175 en P 250 met zijn afkortingen P.E., P.L., Egretta, Ardetta, en in 1939 de beroemde Airone 250, bijna 15 jaar de populairste motorfiets in de middenklasse in Italië. Voor privérijders werden de modellen zoals Dondolino, Gambalunga en Condor ontwikkeld. Na de oorlog radicaal veranderde de motorfietsmarkt radicaal. De oorlog liet in Italië diepe sporen na met bijna alle wegen beschadigd en de gemotoriseerde automobiliteit slechts toegankelijk voor weinigen. De motorfiets werd zo een zeer belangrijke factor in de mobiliteit van de Italianen. Dit deels dankzij de technologische vooruitgang die toeliet dat de hoogst efficiënte motorfietsen werden ontwikkeld. Na de Tweede Wereldoorlog waren Italianen aangewezen op goedkope vormen van vervoer als scooters en de zogenaamde lichtgewichtmotorfietsen die een veel groter publiek bedienden dan de zwaardere modellen. De kenmerken die toen van belang waren voor een succesvolle verkoop bestonden uit het kunnen rijden van een aanvaardbare snelheid terwijl het vervoermiddel sterk, schoon en gemakkelijk te berijden en te besturen moest zijn.
© 2000 - 2025 Motoroccasion