Nieuwsbrief:

DUCATI  PANIGALE 1299 S - 2015

18920 Km
ROOD
ducati - 1299-panigale-s
ducati - 1299-panigale-s
ducati - 1299-panigale-s
ducati - 1299-panigale-s
ducati - 1299-panigale-s
ducati - 1299-panigale-s
ducati - 1299-panigale-s
ducati - 1299-panigale-s
ducati - 1299-panigale-s
ducati - 1299-panigale-s
ducati - 1299-panigale-s
ducati - 1299-panigale-s
ducati - 1299-panigale-s
ducati - 1299-panigale-s
ducati - 1299-panigale-s
ducati - 1299-panigale-s
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Referentienummer: 10914

De Ducati Panigale uit 2015 met slechts 18920 kilometer op de teller is een waar racemonster dat klaar is om de wegen te veroveren. Met zijn aerodynamische ontwerp, krachtige motor en hoogwaardige technologie, biedt deze motorfiets een ongeëvenaarde rijervaring.

Deze specifieke Panigale is in uitstekende staat en is goed onderhouden. Het vermogen van de motor is indrukwekkend en de prestaties zijn fantastisch, waardoor je je in een mum van tijd als een professionele coureur zult voelen. Met de verbluffende snelheid en responsieve handling van deze machine, zul je jezelf vinden in een wereld van puur rijplezier.

Of je nu een doorgewinterde racer bent of gewoon op zoek bent naar een indrukwekkende sportmotorfiets om van te genieten, deze Ducati Panigale uit 2015 is een uitstekende keuze. Neem hem mee voor een proefrit en ervaar de opwinding en kracht die hij te bieden heeft.
wij tanken al onse afleveringen met milieuvriendelijke Ecomaxx brandstof
12 maanden garantie




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Moto Puro
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1992 - Al aan het einde van de jaren tachtig besloot BMW om goedkopere motorfietsen te gaan produceren om een jeugdiger publiek te bereiken. In die tijd waren de K 75 modellen de lichtste motorfietsen die het merk te bieden had, en zij waren tamelijk duur. Om de prijs te drukken werd samenwerking gezocht met Aprilia en inbouwmotorfabrikant Rotax. Een bestaande Rotax-eencilindermotor werd door BMW ingenieurs gemodificeerd, maar wel door Rotax geproduceerd. De eerste series (F 650 en F 650 ST) werden bij Aprilia geproduceerd. De latere F 650 GS, GS Dakar en CS (City Scarver) werden in Berlijn geproduceerd. De F 650, die de bijnaam "funduro" mee kreeg, was qua uiterlijk een allroad, maar meer geschikt voor gebruik in de stad. De ST (Strada) was uitsluitend geschikt voor de verharde weg, net als de latere CS.
© 2000 - 2025 Motoroccasion