Nieuwsbrief:

DUCATI  996 - 2000

36000 Km
Rood
ducati - 996
ducati - 996
ducati - 996
ducati - 996
ducati - 996
ducati - 996
ducati - 996
ducati - 996
ducati - 996
ducati - 996
ducati - 996
ducati - 996
ducati - 996
ducati - 996
ducati - 996
ducati - 996
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Met gereviseerde motor en geflowde cilinderkoppen. 
De motor is door een specialist opnieuw gespoten met zwarte stickers.
Nieuwe Power 6 banden en complete Barnett koppelingkit  t.w.v. 1000 euro.
Mono + biposto achterkant. Full Termignoni uitlaatsysteem.
Zeer veel nieuwe onderdelen o.a. orgineel nieuw mono buddyseat ,hendels, remblokken ,accu ,DID kettingset, ditributieriemen incl. alle spanners, alle filters, bougies ,kabels  enz. 


916, 998, 900, Supersport, Panigale, 888

  • Gielen Motorsport
    Venusweg 16
    8938BC Leeuwarden
    Gielenmotorsport@gmail.com
    0614442880

    https://gielenmotorsport.nl/aanbod/
    Open van 9.00 tot 18.00

    Financiering mogelijk
    Gratis 5 dagen all-risk verzekering



  • Onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld. Controleer voor aankoop van een motorfiets goed de zaken (o.a. accessoires, opties) die voor uw beslissing belangrijk zijn.
    Er kunnen echter geen rechten worden ontleend aan de advertentie.
    Zet- en drukfouten zijn voorbehouden.

Opties en Accessoires:
Carbon Termignoni uitlaten , Fabbri donker ruit, 6 plaats droge Barnett koppelingsysteem , Marchesini 5 spaak magnesium velgen met nieuwe Michelin  Power 6 banden.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Gielen Motorsport
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1952 - De lancering van het K-model, een kleiner en sportiever model om te beantwoorden aan de snelle motoren uit England. De K had als eerste Harley-Davidson motor en versnellingsbak in één geheel en is de voorloper van de Sportster en eerste Harley met bewegende achterbrug met vering. In 1952 werden het Model K Sport en Sport Solo motorfietsen geïntroduceerd. De modellen K, KK, KH en KHK van 1952-1956 hadden een flathead blok, terwijl de latere modellen XL Sportster gebruik maakten van overhead kleppen motor. De eerste Sportster in 1957 had veel van dezelfde kenmerken als die van de KH inclusief het frame, spatborden, grote gastank en voorwielophanging.
© 2000 - 2025 Motoroccasion