Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Modeljaar: 2012
superdikke zwarte diavel
met akrapovic uitlaat
donkere ruit
en afdekkapje duozit.
boekjes aanwezig
KOBO Motoren
Ruim 190 motoren op voorraad, dealer van KTM en Moto Morini.
Wij zijn geopend van dinsdag t/m zaterdag.
Inruil van uw motor of auto is mogelijk.
Wij helpen bij een particuliere of zakelijke (deel)financiering.
Al onze motoren worden met een afleverbeurt en garantie afgeleverd voor 250 euro, inclusief op naam zetten.
Heeft u interesse bel dan 0512-542142 of 0650851728 of e-mail naar verkoop@kobomotoren.nl.
Wij bezorgen in overleg ook motoren.
Heeft u vragen? Wij helpen u graag!
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Testastretta 11°, L-Twin cylinder |
Boring x slag | 106|67.9 |
Cilinder inhoud | 1198 |
Comp. verhouding | 11.6:1 |
Kleppen | 4 kleppen desmodromisch |
Brandstof toevoer | Electronische injectie |
Ontsteking | Electronisch |
Vermogen | 162|119|8000 |
Max. koppel | 127.5|8000 |
Koppeling | Hydraulische meerplaten |
Versnellingsbak | |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 17 |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | Tubular steel Trellis frame |
Vering voor | Marzocchi 50mm fully adjustable |
Vering achter | Sachs verstelbare monoshock |
Remmen voor | 320 mm zwevende schijven |
Remmen achter | 265 mm enkele schijf |
Voorband | 120-70-17 |
Achterband | 240/45 ZR17 |
Wielbasis | |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 770 |
Drooggewicht | 210 |
Leverbare kleuren | Red (red / black) - Pearl White Silk and Metallic Black |
Beschrijving | Our passion is to design bikes that matter, bikes that set the style with a balance of form and proportion that remain timeless. The sheer beauty of Ducati motorcycles turn the heads and race the hearts of enthusiasts throughout the world. |
Kobo Motoren
Official KTM Dealer
Meer dan 120 gebruikte motoren
KTM Powerwearshop
KTM Powerparts
 | Drachten, Friesland |
 | 0512-542142 |
Een stukje historie: TRIUMPH in 1937 - De activiteiten in de auto's en die van de motoren worden gescheiden in 1936. Ariel eigenaar John Young ('Jack' maar door insiders 'JS' genoemd) Sangster koopt de fabriek in Priory Street (motoren) voor 5000 pond en verlaagt de lonen per direkt. Hij veranderd de naam in Truimph Engineering Company. Sangster stelt een designer van Ariel, de 35 jarige Edward Turner, aan als General Manager. Daarna vraagt hij Bettmann om zitting te nemen in het bestuur, met name om zijn reputatie en netwerk. Val Page vindt werk bij BSA nadat hij voor de overname ontslag had genomen.
Turner schudt het leveringsprogramma een goed door elkaar en houdt dan de Tiger 70, 80 en 90 over. Hij voegt vervolgens gepolijste afwerkdeksels toe, komt met nieuwe verfdesigns, omhooglopende uitlaten, enkeltube frames en chromen brandstoftanks. In 1937 ontwerpt men de 500cc Speed Twin. Deze verlaat de dealers voor 75 pond en verovert daarmee de markt. Daarna wordt het originele pand aan Much Park Street verkocht. Dat jaar rolt ook de laatste Tiger 90 van de band en kondigt men de Tiger 100 aan.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van APRILIA