Nieuwsbrief:

DUCATI  HYPERMOTARD 950 - 2019

Garantie: Ja
28620 Km
Rood
ducati - hypermotard-950
ducati - hypermotard-950
ducati - hypermotard-950
ducati - hypermotard-950
ducati - hypermotard-950
ducati - hypermotard-950
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
De standaard Hypermotard is 2 cm lager dan de SP, dus ook geschikt voor de ienie-mienie mens, heeft een kortere wielbasis en is daardoor, ten opzichte van de SP iets meer 'maneggevole'.
Specs:
- ABS Cornering Bosch (with Ducati Slide by Brake)
- Ducati Traction Control Evo
- Ducati Wheelie Control Evo
- Ducati Quick Shift up/down Evo
- TFT dashboard
- Daytime Running Light (DRL)

178 KG/114 PK/96 NM
 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Benjan Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1924 - Toen Franz Bieber al in 1924 Duits kampioen werd met een standaard R 32, besloot BMW de sportieve successen vast te houden door ook kopklepmotoren te ontwikkelen. In de jaren twintig, toen Duitsland nog gebukt ging onder de herstelbetalingen na de Eerste Wereldoorlog, bloeide BMW. Er werden in die periode ca. 27.000 motorfietsen verkocht, ondanks het feit dat BMW's duurder waren dan andere motorfietsen. Vanaf het begin waren de BMW motorfietsen door hun sterke frame geschikt voor zijspangebruik. Er waren contracten met zijspanfabrikanten en zodoende kon men soms ook al het droog gewicht mét zijspan aangeven. Incidenteel werden kleinere (eencilinder) modellen uitgebracht. Opvallend is dat geen enkele eencilinder ooit met een zijklepmotor werd gebouwd, hoewel dit bij de tweecilinders tot aan de Tweede Wereldoorlog wel gebeurde.
© 2000 - 2025 Motoroccasion