Nieuwsbrief:

DUCATI  PANIGALE V4 SP2 - 2024

Garantie: Ja
2591 Km
ROOD
ducati - panigale-v4-sp2
ducati - panigale-v4-sp2
ducati - panigale-v4-sp2
ducati - panigale-v4-sp2
ducati - panigale-v4-sp2
ducati - panigale-v4-sp2
ducati - panigale-v4-sp2
ducati - panigale-v4-sp2
ducati - panigale-v4-sp2
ducati - panigale-v4-sp2
ducati - panigale-v4-sp2
ducati - panigale-v4-sp2
ducati - panigale-v4-sp2
ducati - panigale-v4-sp2
ducati - panigale-v4-sp2
ducati - panigale-v4-sp2
ducati - panigale-v4-sp2
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Garantie: Anders

Schoonheid + Passie = Ducati !

De Panigale V4 SP2 30° Anniversario 916, geproduceerd als een genummerde, gelimiteerde editie van slechts 500 exemplaren, herdenkt een van de meest iconische en succesvolle superbikes in de geschiedenis van Ducati. De kleurstelling is een aandenken aan enkele van de mooiste graphics uit de racegeschiedenis van Ducati, die van de 996. Dat is een directe afstammeling van de 916 en de winnaar van het Superbike Wereldkampioenschap met Carl Fogarty in 1999. Er worden slechts 500 exemplaren van deze motor gemaakt.

Voorzien van prachtige accessoires. Onder andere; rembeschermer, Full akrapovic, carbon en nog veel meer! Dit moet je in het echt zien. Nieuw door ons geleverd en onderhouden. Voorzien van fabrieksgarantie.

= Bedrijfsinformatie =

Onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld, helaas kunnen er geen rechten worden ontleend aan foutieve invoer van accessoires, opties, druk -en zetfouten.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Ducati Zaltbommel
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Bitza" betekent: Zelfbouwmotorfiets. Onder motorfietsliefhebbers zijn al­tijd enkelen te vinden die jarenlang bezig zijn met het reali­seren van een droom: het zelf construeren van een motorfiets, waarbij veel onderdelen zelf worden vervaardigd. Vaak begint een dergelijke zelfopgelegde missie bij bestaande motorfietsen. De bitzabouwer is meestal een technisch of werktuigbouw­kundig onderlegd persoon, die veel begrijpt van technische constructies en krachtoverbrenging. Vaak wordt een bitza op­getrokken rond een bestaand motorblok, waaromheen een frame wordt gekozen o f zelf vervaardigd. De huisvlijt kan zich in talloze details en accessoires verliezen: van zelfgeklopte ben­zinetanks tot gegoten polyester spatborden. Een hoogst enkele keer wordt ook het motorblok in eigen beheer vervaardigd. De vormgeving, stroomlijn en ergonomische proporties ko­men er bij bitza’s in de regel bekaaid vanaf. Soms is sprake van een monstrum op twee wielen, waarop de zelfbouwer niet­temin met zichtbare trots rondrijdt. In de ogen van de meer­derheid der motorliefhebbers zijn bitza-bouwers zonderlingen die een tot obsessie verworden ideaal hebben willen realiseren of eigenwijze amateurconstructeurs die het beter denken te weten dan merkenfabrikanten die al decennia lang bezig zijn met het maken van motorfietsen. Niettemin vormen bitza’s een vrolijke noot in de marge van het massale motorrijders- consumptisme. Bewondering wordt ook bij minder esthetisch ogende zelfbouwcreaties afgedwongen, vooral wanneer blijkt dat geld, tijd noch moeite zijn gespaard om enerzijds opnieuw het wiel uit te vinden en anderzijds op zich onverenigbare com­ponenten tot één geheel te integreren.
© 2000 - 2025 Motoroccasion