Nieuwsbrief:

DUCATI  STREETFIGHTER V2 - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
.
ducati - streetfighter-v2
ducati - streetfighter-v2
ducati - streetfighter-v2
ducati - streetfighter-v2
ducati - streetfighter-v2
ducati - streetfighter-v2
ducati - streetfighter-v2
ducati - streetfighter-v2
ducati - streetfighter-v2
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
Koppel: 93 Nm
Tankinhoud: 17 liter
Bekleding: Stof
Gemiddeld brandstofverbruik: 6 l/100km (1 op 16,7)
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
Motor: 4-takt

Vanaf nu bestelbaar! De nieuwe Streetfighter V2 MY 2025 

De nieuwe Streetfighter V2 MY 2025 is een sportieve naked met een uniek karakter. Hij komt niet tekort aan de wensen van rijders die op zoek zijn naar een motorfiets die het DNA van de sportieve Panigale V2 kan combineren met zowel de houding als de stijl van de bewonderde Streetfighter. Het resultaat is een intuïtief en gemakkelijk te besturen motorfiets, met de juiste dosis vermogen om pittige prestaties en maximaal rijplezier te garanderen.

The Ultimate V2 Fighter Formula
Ducati heeft de Fight Formula toegepast op de lichtste Panigale aller tijden om de lichtste Streetfighter ooit te creëren: een naked die net zo opwindend is op de weg als dat hij high-performance is op het circuit. De formule is simpel: een 890 cc motorblok, Panigale V2 chassis, 177 kg gewicht, een hoog, breed stuur en geen kuip die als filter fungeert tussen de rijder en de rijervaring.

Voor vragen omtrent levering of een proefrit bel of mail ons!

Voor meer informatie omtrent eventuele inruil, financieringsmogelijkheden of het maken voor een afspraak voor een proefrit kunt u het beste contact opnemen met Henk-Jan Wolff of Dylan Kroese.

Star Twin Motors: Het kloppend motorhart van Nederland!

Officieel dealer van Ducati sinds 1983.
Officieel dealer van Royal Enfield en Moto-Morini.

Bezoek de website voor ons complete aanbod aan motoren, onderdelen en speciale technische diensten.
www.startwin.com
Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem, Anti doorSlip Regeling, full-LED koplampen, kleur rood, LED achterlichten, LED dagrijverlichting




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Star Twin Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1969 - Alle modellen die in 1969 op de markt kwamen droegen de typeaanduiding /5. Bovendien zou vanaf dit moment de cilinderinhoud af te leiden zijn van de typenaam. Zo kwam er de 500 cc-R 50/5, de 600cc-R 60/5 en de 750cc-R 75/5. Ontwerptechnisch was de serie een sprong vooruit. De motorfietsen waren dan ook helemaal nieuw ontwikkeld. Er was volop gebruikgemaakt van chroom en kleur, de frames hadden duidelijke kenmerken van het Norton Featherbed frame, met een aangebout achterframe, maar voortaan zonder de kogels voor de zijspanbevestiging. De uitlaten waren licht omhoog gebogen en droegen zo bij aan het moderne uiterlijk. De zweefzadels waren voorgoed afgezworen. De krukas draaide voortaan in glijlagers, evenals de drijfstangen. Een heel belangrijke wijziging was de verplaatsing van de nokkenas. Doordat die nu onder de krukas lag, konden de stoterstangen naar de onderkant van de cilinders verhuizen. Die cilinders kwamen daardoor hoger te zitten, waardoor er meer grondspeling ontstond en de hellingshoek in bochten groter werd. Bovendien kwam het zwaartepunt van de motor lager te liggen. De 6 Volt elektrische installatie was vervangen door 12 V. Alle modellen hadden een startmotor, hoewel ook nog een kickstarter was gemonteerd. Dankzij de verbeterde stuureigenschappen kon met name het topmodel R 75/5 meekomen met sterkere concurrenten zoals bijvoorbeeld de Honda CB 750 Four. Die leverde weliswaar 67 pk (de R 75/5 “slechts” 50), maar was ook 40 kg zwaarder dan de R 75/5. Bovendien waren de machines zo mogelijk nog degelijker en betrouwbaarder dan hun voorgangers. Dit was uiteraard bij de presentatie in 1969 nog niet bekend, maar is inmiddels duidelijk gebleken. Ook uiterlijk zag het motorblok er moderner uit. Met name de luchtfilterkast die helemaal geïntegreerd was in het motorblok, in tegenstelling tot de eerder toegepaste losse luchtfilterhuizen op de versnellingsbak. Er werden vóór duplextrommelremmen en achter simplexremmen toegepast.
© 2000 - 2025 Motoroccasion