Nieuwsbrief:

DUCATI  SUPERSPORT S - 2017

Garantie: Ja
23396 Km
.
ducati - supersport-s
ducati - supersport-s
ducati - supersport-s
ducati - supersport-s
ducati - supersport-s
ducati - supersport-s
ducati - supersport-s
ducati - supersport-s
ducati - supersport-s
ducati - supersport-s
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Modeljaar: 2017
Koppel: 97 Nm
Tankinhoud: 16 liter
Bekleding: Stof
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
CO?-uitstoot (NEDC): 136 g/km
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
Motor: 4-takt

In zeer nette staat verkerende Ducati Supersport 939 S. 
Deze Supersport verkeerd is goed onderhouden en heeft 23.396 km gereden.

Dit model Supersport is door de S variant voorzien van onder andere Öhlins vering, Quikshifter en zadel afdekkap. 
Standaard heeft hij ook het Ducati Safety pack met onder andere ( Bochten) ABS en Traction control.
?Als ?accessoire ?is er een donkere kuipruit en tank pad aan de motor toegevoegd.

Bij levering wordt de Supersport ook voorzien van zijn jaarlijkse onderhoud en garantie.

Voor meer informatie omtrent eventuele inruil, financieringsmogelijkheden of het maken voor een afspraak voor een proefrit kunt u het beste contact opnemen met Henk-Jan Wolff of Dylan Kroese.

Star Twin Motors: Het kloppend motorhart van Nederland!

Officieel dealer van Ducati sinds 1983.
Officieel dealer van Royal Enfield en Moto-Morini.

Bezoek de website voor ons complete aanbod aan motoren, onderdelen en speciale technische diensten.
www.startwin.com
Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem, Anti doorSlip Regeling, windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Star Twin Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1951 - Tonti`s eerste ontwerp voor Aermacchi, geproduceerd in 1950, was behoorlijk ongebruikelijk. Het was een lichtgewicht open frame met een 125 cc twee-takt motor welke bij de achtervering was opgehangen. De bagagebox met de vorm van een brandstoftank was gemonteerd vanaf het balhoofd tot onder het zadel om de berijder grip met de knieën te geven. Deze was wel los te koppelen. Deze machine werd redelijk populair en een sportversie, waarbij het frame wel gesloten was en de toolbox door een brandstoftank werd vervangen, reed mee in diverse competities waaronder de International Six Days of 1951 en 1952.
© 2000 - 2025 Motoroccasion