Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  ELECTRA GLIDE ULTRA LIMITED FLHTK - 2019

Garantie: Ja
18718 Km
VIVID BLACK
harley-davidson - electra-glide-ultra-limited-flhtk
harley-davidson - electra-glide-ultra-limited-flhtk
harley-davidson - electra-glide-ultra-limited-flhtk
harley-davidson - electra-glide-ultra-limited-flhtk
harley-davidson - electra-glide-ultra-limited-flhtk
harley-davidson - electra-glide-ultra-limited-flhtk
harley-davidson - electra-glide-ultra-limited-flhtk
harley-davidson - electra-glide-ultra-limited-flhtk
harley-davidson - electra-glide-ultra-limited-flhtk
harley-davidson - electra-glide-ultra-limited-flhtk
harley-davidson - electra-glide-ultra-limited-flhtk
harley-davidson - electra-glide-ultra-limited-flhtk
harley-davidson - electra-glide-ultra-limited-flhtk
harley-davidson - electra-glide-ultra-limited-flhtk
harley-davidson - electra-glide-ultra-limited-flhtk
harley-davidson - electra-glide-ultra-limited-flhtk
harley-davidson - electra-glide-ultra-limited-flhtk
harley-davidson - electra-glide-ultra-limited-flhtk
harley-davidson - electra-glide-ultra-limited-flhtk
harley-davidson - electra-glide-ultra-limited-flhtk
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Koppel: 164 Nm
Afmetingen (LxBxH): 260 x 96 x 144 cm
Tankinhoud: 23 liter
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Aantal eigenaren: 1
Garantie: 12 maanden
Leaseprijs: € 251 p/m (financial lease); informeer naar de mogelijkheden en voorwaarden

!! KOM LANGS VOOR DE SCHERPSTE DEAL BIJ MOTOR SALOON, D.M.V. ACTIE PAKKETTEN OF BESTE INRUIL OP ONZE NIEUW MOTOREN !!

Originele Nederlandse Harley-Davidson FLHTK Ultra Limited, nieuw door ons geleverd, voorzien van accessoires en alle onderhoudsbeurten gegeven. Betreft een vivid black uitvoering met het Milwaukee Eight 114 Cubic Inch motorblok. Deze motor is afkomstig van de twwede eigenaar met relatief weinig kilometers.

De verkoopprijs van de motor is inclusief:
- 1 jaar garantie. Geldt voor motorfietsen tot 7 jaar oud met maximaal 80.000 km.
- 120 punten check
- schadeverleden check
- professionele reinigings- en poetsbeurt
- volle brandstoftank
- druppelladerstekker
- voertuigregistratie
- 10 dagen gratis H-D Insurance (Casco met Plusdekking Europa)

Optioneel: uitbreiding garantie tot 24 maanden voor motorfietsen tot 7 jaar oud met maximaal 80.000 km.

Inruil alle merken motoren en auto's is mogelijk. Ook met bijbetaling van onze kant. Wij kopen ook Harley's in.

Genoemde prijs betreft een rijklaarprijs inclusief grondige controle, zonder bijkomende kosten.

Optioneel: Grote onderhoudsbeurt tegen een meerprijs van € 495,=

U rijdt deze motor al vanaf: € 251,= per maand op basis van Financial Lease. Vraag in de winkel naar de voorwaarden.

Harley-Davidson Insurance: Allrisk verzekerd vanaf € 67,19 per maand.
(onder voorbehoud van postcodegebied, leeftijd en schadevrije jaren)

= Bedrijfsinformatie =

Zondag 29 juni koopzondag! Geopend van 12:00-17:00.

Motor Saloon is een officieel erkend Harley-Davidson dealer. In onze showroom staan altijd meer dan 100 Harley-Davidson motoren op voorraad.
** Ruim aanbod nieuwe Harley's vindt u op www.motorsaloon.nl **
Nieuwe motoren en occasions worden door ons speciaal H-D opgeleide monteurs klaargemaakt d.m.v. een uitgebreide afleverbeurt.
Voor meer informatie kunt u contact met ons opnemen via telefoonnummer: 033-4617398
Opties en Accessoires:
Alarmsysteem, Anti Blokkeer Systeem, Audio installatie, Autotelefoonvoorbereiding met bluetooth, Chrome saddlebag guards, Cruise control, Heated grips, Highway pegs, Multimedia-voorbereiding, Rider backrest, Screamin' Eagle Street Cannon mufflers, Spraakbediening




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor Saloon
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1983 - Hans Muth had in 1979 samen met Jan Fellstrom en Hans-Georg Kasten zijn eigen ontwerpstudio "Target Design" opgericht. Target Design tekende de R 65 LS, die veel leek op de Suzuki Katana modellen. Pas in 1983 week men af van de tweecilinderboxermotor, toen de drie- en viercilinder K-modellen werden geïntroduceerd met de BMW K 100-serie en de K 75-serie. Bij deze modellen lag de krukas net als bij de boxermotoren in de lengterichting. Dankzij dubbele bovenliggende nokkenassen, brandstofinjectie en geheel nieuwe frames konden deze modellen veel beter concurreren met andere merken en bovendien aan de strenger wordende milieu eisen voldoen. BMW was voornemens boxermotoren uitsluitend nog in de GS modellen te leveren. De K 100- en K 75-serie konden immers zowel sportief als toeristisch ingestelde klanten bedienen, zowel in de middenklasse als in de zware klasse. Maar vrijwel meteen na de introductie van de K modellen kwamen er klachten van klanten, en later dus ook van dealers en zelfs importeurs. Men wilde de zware boxermodellen terug. Nadat de /7-serie uit productie was gegaan, werden zelfs de nog leverbare R 80 modellen van grotere zuigers en cilinders voorzien, zodat met toch nog 1000cc-BMW's kon kopen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion