Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  ELECTRA GLIDE ULTRA LIMITED FLHTK - 2015

Garantie: Ja
42414 Km
Zwart/grijsmetallic
harley-davidson - electra-glide-ultra-limited-flhtk
harley-davidson - electra-glide-ultra-limited-flhtk
harley-davidson - electra-glide-ultra-limited-flhtk
harley-davidson - electra-glide-ultra-limited-flhtk
harley-davidson - electra-glide-ultra-limited-flhtk
harley-davidson - electra-glide-ultra-limited-flhtk
harley-davidson - electra-glide-ultra-limited-flhtk
harley-davidson - electra-glide-ultra-limited-flhtk
harley-davidson - electra-glide-ultra-limited-flhtk
harley-davidson - electra-glide-ultra-limited-flhtk
harley-davidson - electra-glide-ultra-limited-flhtk
harley-davidson - electra-glide-ultra-limited-flhtk
harley-davidson - electra-glide-ultra-limited-flhtk
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
- ABS
- Cruise controll
- Navigatie
- Handvatverwarming
- Donker windscherm
- Beenkuipen
- Hak-/& teenschakeling
- Floorboards
- Valbeugels voor en achter
- Topkoffer
- Bagagerek
- 12V aansluiting
- Stage II tuning
- Heatshields
- Winddeflectors
- Passing lights
- LED daymakers
- Passing lights

Zeer mooie 5HD Ultra Glide met veel accessoires.
 
  • MotoLeo heeft een ruim aanbod aan geselecteerde motorfietsten van alle merken van lage kilometerstanden. Wij rekenen géén afleveringskosten. Inruil van uw motorfiets of auto is mogelijk.

    Gratis voorlopige dekking van 10 dagen op uw motorverzekering.

    Wij bezorgen tegen een kleine vergoeding uw motor aan huis! 
     


Opties en Accessoires:
12 Volt aansluiting, ABS, Alarmsysteem, Audio, Bagagerek, Bagagevak, Bluetooth, Board computer, Cruise control, Floorboards, Gearindicator, Hak-/& teenschakeling, Handvat verwarming, LED koplamp, Motortuning, Navigatie, Startonderbreking, Topkoffer, USB, Valbeugels, Verstralers, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
MotoLeo B.V.
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
© 2000 - 2025 Motoroccasion