Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  FAT BOY LO FLSTFB - 2010

18394 Km
Zwart
harley-davidson - fat-boy-lo-flstfb
harley-davidson - fat-boy-lo-flstfb
harley-davidson - fat-boy-lo-flstfb
harley-davidson - fat-boy-lo-flstfb
harley-davidson - fat-boy-lo-flstfb
harley-davidson - fat-boy-lo-flstfb
harley-davidson - fat-boy-lo-flstfb
harley-davidson - fat-boy-lo-flstfb
harley-davidson - fat-boy-lo-flstfb
harley-davidson - fat-boy-lo-flstfb
harley-davidson - fat-boy-lo-flstfb
harley-davidson - fat-boy-lo-flstfb
harley-davidson - fat-boy-lo-flstfb
harley-davidson - fat-boy-lo-flstfb
harley-davidson - fat-boy-lo-flstfb
harley-davidson - fat-boy-lo-flstfb
harley-davidson - fat-boy-lo-flstfb
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Altijd ruim 40 Harley-Davidson's op voorraad bij MotoXpert Exclusive te Dronten. Compleet met volledige voertuig VIN historie erbij aanwezig en kilometer controle !!! Wij staan voor garantie en zekerheid.

Dit betreft een BTW motorfiets, is dus aantrekkelijk bij zakelijjke aanschaf daar de BTW terug gevorderd kan worden.

Harley-Davidson FLSTFB Fat Boy Special
€ 14.750,- incl. BTW of
€ 257,- p/maand *vraag naar de lease voorwaarden


Motor: 1.584 cc / 96" Ci Twin-Cam
Kleur: Denim black
Tellerstand: 18.394 Km
Bouwjaar: 2010
Garantie: Incl. 3 maanden

Opties en Accessoires:
• Six Speed versnellingsbak
• Incl. volledige service beurt
• BTW motorfiets
• Arlen Ness luchtfilter
• Vance & Hynes uitlaten
• Etc, etc, etc,.....
• 10 dagen Allrisk verzekering


  • Wij nodigen u van harte uit in onze showroom en vertellen u graag onder het genot van koffie of thee over onze merken en alle daarbijhorende service, werkplaats, financiering en garanties die wij u kunnen verlenen zodat u zorgeloos van de nieuwe motorfiets kunt gaan genieten.

    Al onze motoren worden vakkundig gecontroleerd in onze uitgebreide werkplaats en afgeleverd met een standaard garantie die in overleg uitgebreid kan worden naar meerdere maanden of een jaar.

    Trots op ons dealerschap CF MOTO en dat we specialist zijn in kwalitatieve gebruikte Harley-Davidson, Ducati en MV Agusta's.

    Met vriendelijke groet en zien u graag,
    MotoXpert Dronten, RDW erkend bedrijf.

    Het Spaarne 18
    8253 PE  Dronten
    Telefoon: 06 - 53 63 86 73
    Whatsapp: 06 - 28 56 84 03
    Website: www.motoxpert.nl
    E-mail: motoxpert@motoxpert.nl

    Openingstijden:
    Maandag: Gesloten
    Dinsdag : 10.00 - 17.00 uur
    Woensdag : 10.00 - 17.00 uur
    Donderdag : 10.00 - 17.00 uur
    Vrijdag : 10.00 - 17.00 uur
    Zaterdag : 10.00 - 15.00 uur
    Zondag: Gesloten

    Ook MotoXpert volgen op Facebook of Instagram? klik dan op onderstaande link en geef ons een like:
    Facebook: www.facebook.com/MotoXpert.nl
    Instagram: www.instagram.com/motoxpert.nl/

    Wilt u de motor van uw dromen financieren? vul dan het formulier in:
    https://www.motoxpert.nl/financiering.html

    Trefwoorden:
    Street Glide - Road Glide - Fat Boy - Dyna - Heritage - Breakout - Cross Bones - Sportster - Iron - Forty Eight - Road King - Electra Ultra - Springer - Tri - V-rod - Classic - Fat Bob - Street Bob - CVO - Special - Limited - Low Rider - Anniversary - Softail - Deluxe - Pan America - LiveWire -  EVO - FLHX - FLHXS - FLTRX - FLTRXS - XXL - XL - XS - FL - FLHT - FLHTK - FLHTKL - FLSTF - FLSTFB - FLSTC - FXDL - FXDB - FXDC - FLHTC - FLHTCU - FLHTCUI - FLHR - FLHRC - FXSTC - FLSTN - XR - 88 - 96 - 103 - 107 - 110 - 114 - 883 - 1200 - 1340





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
MotoXpert Exclusive
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1955 - In 1949 worden de eerste WKs gehouden en in de tijd dat Moto Guzzi deelnam slaagde het bedrijf erin om enthousiastelingen te blijven verbazen door het creƫren van een reeks van innovatieve en constant succesvolle ontwerpen en machines in successie. Naast Carlo Guzzi omvatte het raceteam hoog opgeleide werktuigkundigen zoals Umberto Todero en Enrico Cantoni die samenwerkten met een ontwerper genaamd Giulio Cesare Carcano. Na het komen werken bij Moto Guzzi in 1936 was hij verantwoordelijk voor het creƫren van een sensationele Guzzi 500 Eight Cilinder, door velen aangezien als de buitengewoonste machine met twee wielen aller tijden. Met zijn 90 graden V-motor, zijn achtcilinder met de extreemste capaciteit ooit, toonde men het uitzonderlijke technische niveau van de Mandello ontwerpafdeling aan. In 1955, tijdens zijn eerste officiƫle uitje, reed het bij wijze van proef de Grand Prix van Belgiƫ en gaf de Eight Cilinder een glimp van zijn buitengewone potentieel. Het jaar daarop ging de handrem eraf en met zijn 72 PK en 275 km/h ging men officieel op jacht naar de eerste triomfen. In 1957 verhinderde een overeenkomst onder Italiaanse producenten en de terugtrekking van Moto Guzzi uit de racerij een verdere ontwikkeling van deze spectaculaire machine.
© 2000 - 2025 Motoroccasion