Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  LOWRIDER - 1988

Garantie: Ja
82485 Km
BRANDYWINE CRIMSON RED
harley-davidson - lowrider
harley-davidson - lowrider
harley-davidson - lowrider
harley-davidson - lowrider
harley-davidson - lowrider
harley-davidson - lowrider
harley-davidson - lowrider
harley-davidson - lowrider
harley-davidson - lowrider
harley-davidson - lowrider
harley-davidson - lowrider
harley-davidson - lowrider
harley-davidson - lowrider
harley-davidson - lowrider
harley-davidson - lowrider
harley-davidson - lowrider
harley-davidson - lowrider
harley-davidson - lowrider
harley-davidson - lowrider
harley-davidson - lowrider
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Aantal eigenaren: 1
Garantie: Geen
Leaseprijs: € 89 p/m (financial lease); informeer naar de mogelijkheden en voorwaarden

!! KOM LANGS VOOR DE SCHERPSTE DEAL BIJ MOTOR SALOON, D.M.V. ACTIE PAKKETTEN OF BESTE INRUIL OP ONZE NIEUW MOTOREN !!

Collectors motorcycle. 10-jarig anniversary model van de Low Rider. In perfecte conditie, door ons nieuw geleverd. Van de eerste eigenaar.

U rijdt deze motor al vanaf: € 89,= per maand op basis van Financial Lease. Vraag in de winkel naar de voorwaarden.

Harley-Davidson Insurance: Allrisk verzekerd vanaf € 27,47 per maand.
(onder voorbehoud van postcodegebied, leeftijd en schadevrije jaren)

= Bedrijfsinformatie =

Zondag 25 mei koopzondag! Geopend van 12:00-17:00.

Motor Saloon is een officieel erkend Harley-Davidson dealer. In onze showroom staan altijd meer dan 100 Harley-Davidson motoren op voorraad.
** Ruim aanbod nieuwe Harley's vindt u op www.motorsaloon.nl **
Nieuwe motoren en occasions worden door ons speciaal H-D opgeleide monteurs klaargemaakt d.m.v. een uitgebreide afleverbeurt.
Voor meer informatie kunt u contact met ons opnemen via telefoonnummer: 033-4617398
Opties en Accessoires:
Engine guard, Highway pegs, Sissybar & luggage rack, Windshield




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor Saloon
Een stukje historie: BMW in 1955 - In 1955 besloot men bij BMW zowel de voor- als de achterkant van de motorfietsen te verbeteren. De telescoopvork werd vervangen door een Earles schommelvoorvork en de plunjervering door een gewone achtervork met twee veer/dempereenheden. Dat zorgde voor een beter weggedrag, maar had ook nadelen: de schommelvork was eigenlijk ouderwets en stuurde bovendien zwaar, omdat er een flink gewicht heen en weer gezwaaid moest worden
© 2000 - 2025 Motoroccasion