Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  NOSTALGIA SOFTAIL SPECIAL FLSTN - 2012

Garantie: Ja
39555 Km
WIT-ZWART
harley-davidson - nostalgia-softail-special-flstn
harley-davidson - nostalgia-softail-special-flstn
harley-davidson - nostalgia-softail-special-flstn
harley-davidson - nostalgia-softail-special-flstn
harley-davidson - nostalgia-softail-special-flstn
harley-davidson - nostalgia-softail-special-flstn
harley-davidson - nostalgia-softail-special-flstn
harley-davidson - nostalgia-softail-special-flstn
harley-davidson - nostalgia-softail-special-flstn
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld

Zeer Mooie Harley-Davidson
Type; FLST-N Heritage Deluxe
Bwj : 2-2012
Km stand : 39555 km
Motor : 1690 cc Twin cam
6 Versnellingen
Kleur : Wit-Zwart
White Wall banden op Spaakwielen
Breed Stuur
Valbeugel voor
Fishtail Uitlaten
Le Pera Buddyseat
Prijs : 12950.-
Incl. Servicebeurt
3 manden garantie
typefouten voorbehouden
 
  • Al 30 jaar HD Specialist!
  • Voor meer informatie:

    HD Service Venlo
    Telefoonnummer: 077-387 05 09
    Email: info@hdservice.nl
    www.hdservice.nl

Opties en Accessoires:
Electrische starter




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
H.D. Service Venlo
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1964 - De meest ingrijpende verandering aan de Golden Wing voor 1965 betrof hoofdzakelijk de transmissie. In plaats van de natte koppeling die werd gevoerd werd een droog type meerplaten koppeling toegepast en een meer robuustere vijf-bak werd gemonteerd. Verkocht over de gehele wereld waren deze modellen in grotere aantallen verspreid dan de Manx Nortons, 7Rs of G50s ooit. Het verhaal van de 350 cc Golden Wing is ook interessant. Het was eerst de bedoeling om het te laten deelnemen in de 500 cc competities en werd eind 1962 in gebruik genomen waarbij wederom een cilindervergroting werd toegepast. De 72 mm bij 72 mm boring en slag en het lichte gewicht tesamen met zijn wendbaarheid, vergelijkbaar met de BSA Victor, was aardig succesvol in de Italiaanse motorcross. Daarbij won men twee nationale kampioenschappen, alvorens men besloot dit op te geven en zich meer te concentreren op wegracers. Verbouwde modellen verschenen als produktiemotoren in 250 cc en 293 cc versies, beide met veel vermogen in de lagere toerentallen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion