Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  ROAD GLIDE - 2024

Garantie: Ja
1781 Km
ATLAS SLV MTLIC
harley-davidson - road-glide
harley-davidson - road-glide
harley-davidson - road-glide
harley-davidson - road-glide
harley-davidson - road-glide
harley-davidson - road-glide
harley-davidson - road-glide
harley-davidson - road-glide
harley-davidson - road-glide
harley-davidson - road-glide
harley-davidson - road-glide
harley-davidson - road-glide
harley-davidson - road-glide
harley-davidson - road-glide
harley-davidson - road-glide
harley-davidson - road-glide
harley-davidson - road-glide
harley-davidson - road-glide
harley-davidson - road-glide
harley-davidson - road-glide
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024
Garantie: 4 year HD Optimate

Deze exclusieve Road Glide uit 2024 onderscheidt zich door zijn unieke opties. Het opvallende design, premium afwerking en unieke kleur maken deze motor een echte blikvanger. Personaliseer deze Harley verder met accessoires van Harley-Davidson voor een motor die volledig naar jouw smaak is. Ideaal voor rijders die luxe, kracht en een unieke rijervaring zoeken. Mis deze kans niet!

De Road Glide biedt een stabiele rijervaring met zijn iconische "shark-nose" kuip en comfortabele zithouding. Dankzij de ruime bagagemogelijkheden is hij perfect voor lange tochten. Ideaal voor rijders die houden van comfort, stijl en een opvallende look op de weg. De Road Glide straalt kracht en zelfverzekerdheid uit, perfect voor avonturiers.
Opties en Accessoires:
117 milwaukee eight, Abs, Dubbele schijfrem, Jekill&hyde uitlaat systeem, Led verlichting, Radio/navigatie, Rockford fosgate audio, Skyline os information systeem




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
H-D Big Rivers
Wist u dat: In de motortaal "Commando" betekent: Letterlijk stoottroepen De Norton Commando Interstate 750 en de Norton Commando 850 waren de laatste zware viertakt twins die door de AMC/Norton-Villiers-fabrieken werden uitgebracht. De Commando 750 werd in 1967 gepresenteerd op de motorshow van Earls Court in London. Voor de Commando werd niet langer gebruikgemaakt van het roemruchte Featherbedframe. De grootste moeilijkheid bij het ontwerpen van dit model bestond uit het elimineren van de motortrillingen. De oplossing werd niet gezocht in een verbeterde versie van het al bestaande motorblok, maar in de toepassing van silent-blocks, rubberen dempingsbussen tussen motorblok en frame. Op zich geen onbekend verschijnsel in de motorwereld, maar in die vorm niet eerder toegepast en door Norton het Isolastic System genoemd. De fabriek had hoge verwachtingen van haar superbike op de Amerikaanse markt. De prestaties en de betrouwbaarheid vielen echter tegen, vooral vergeleken met die van de sterk in opkomst zijnde Japanse merken. De hoofdlagers van de krukas bleken niet bestand tegen het grote vermogen. Er kwamen ongeveer evenveel garantieclaims als er Commandos werden geproduceerd. De verkoopcijfers bleven ver onder de verwachtingen en daardoor ging Norton ten onder. In oktober 1977 werd de productie van de Commando stopgezet. Het Norton-logo wordt momenteel gebruikt op een wankelmotorfiets, die slechts op zeer beperkte schaal aftrek vindt. De Engelse gemotoriseerde politie heeft een aantal van deze Nortons in gebruik.
© 2000 - 2025 Motoroccasion