Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  ROAD GLIDE SPECIAL FLTRXS - 2015

Garantie: Nee
21166 Km
WIT
harley-davidson - road-glide-special-fltrxs
harley-davidson - road-glide-special-fltrxs
harley-davidson - road-glide-special-fltrxs
harley-davidson - road-glide-special-fltrxs
harley-davidson - road-glide-special-fltrxs
harley-davidson - road-glide-special-fltrxs
harley-davidson - road-glide-special-fltrxs
harley-davidson - road-glide-special-fltrxs
harley-davidson - road-glide-special-fltrxs
harley-davidson - road-glide-special-fltrxs
harley-davidson - road-glide-special-fltrxs
harley-davidson - road-glide-special-fltrxs
harley-davidson - road-glide-special-fltrxs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld

Harley-Davidson FLTRXS Roadglide Special
Bwj: 05-2015
Km stand: 21.166 km
Motor: 1690 cc Twincam
6 versnellingen
Custom build 
Special paint
30" voorwiel
2-1 shortcut uitlaat
Luchtvering
Heavy breather Screaming Eagle luchtfilter
'Pizza case' topkoffer
Breed stuur
Prijs: 46.950,-
 
  • Al 30 jaar HD Specialist!
  • Voor meer informatie:

    HD Service Venlo
    Telefoonnummer: 077-387 05 09
    Email: info@hdservice.nl
    www.hdservice.nl

Opties en Accessoires:
Cruise Control, Electrische starter, Kofferset




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
H.D. Service Venlo
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1949 - Rond 1949 kwam Honda met het "D-type". Meneer Honda was betrokken bij elke stap in de ontwikkeling van de tweetakt in zowel het ontwerpen als het produceren van de D-type Dream. Dit was Honda's eerste echte motorfiets. Dit proces was wel iets anders voor het bedrijf dan simpel gezegd het monteren van motorblokjes in standaard fietsframes. Honda noemde de machine 'Dream' omdat hij er van het begin af aan al van droomde een eigen motorfiets te bouwen. Soichiro Honda was een ingenieur en altijd op zoek naar mogelijkheden om betere en beschaafdere machines te ontwerpen. Een stap verder kwam de 146cc, OHV, viertakt E-type Dream. Een voor die tijd krachtige machine met maar liefst vijf en een half pk met een top van tachtig kilometer per uur. Het had een stalen frame en zowel een achter- als een voorvering. Medio oktober 1951 was de produktie opgelopen naar honderddertig stuks per dag(!).
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van BENELLI
© 2000 - 2025 Motoroccasion