Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  SOFTAIL STANDARD FXST - 1989

Garantie: Ja
25718 Km
Zwart / turquoise
harley-davidson - softail-standard-fxst
harley-davidson - softail-standard-fxst
harley-davidson - softail-standard-fxst
harley-davidson - softail-standard-fxst
harley-davidson - softail-standard-fxst
harley-davidson - softail-standard-fxst
harley-davidson - softail-standard-fxst
harley-davidson - softail-standard-fxst
harley-davidson - softail-standard-fxst
harley-davidson - softail-standard-fxst
harley-davidson - softail-standard-fxst
harley-davidson - softail-standard-fxst
harley-davidson - softail-standard-fxst
harley-davidson - softail-standard-fxst
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Merk:                  Harley-Davidson
Type:                  FXST / Softail standard
Bouwjaar:           1989
KM stand:           25718 Km
Kleur:                  Custom Paint
Cilinder inhoud:  1340 cc
Btw marge:         Marge
Garantie:            3 Maanden
  • Welkom bij Joey’s Motor Ranch.

    Al onze motoren worden geleverd inclusief:

    3 of 6 maanden garantie
    Afleverbeurt
    Volle tank benzine
    Poetsbeurt
    Tenaamstelling

    Inruil is mogelijk ( alle merken motoren )
    ook doen wij inkoop van Harley-Davidson motoren of consignatie verkoop.
    neem contact met ons op voor de mogelijkheden.

    Wij zijn een RDW erkend bedrijf en kunnen de motor op lokatie op naam zetten.

    Typ fouten, prijs en specificatie wijzigingen voorbehouden

Opties en Accessoires:
Custom paint set.
Billet remklauwen.
CV carburateur.
Corbin snake skin zadel.
Mini knipperlichten.
Chrome and rubber forward controls.
Chrome switchhousing.
Chrome achterbrug.
Chrome onderpoten.
10″ apehanger.
Evo 1 motorblok.
Valbeugel.
Highway steps.
extra verstralers.
Wide glide front end.
Chrome achter poelie.
Chrome belt cover.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Joeys Motor Ranch
Wist u dat: In de motortaal "Universal Japanese Motorcycle" betekent: Universele Japanse motorfiets, een predikaat dat door de motorpers werd toegekend aan een steeds universeler wordend type Japanse motorfiets. In de jaren zeventig en begin jaren tachtig leken de typen van de verschillende Japanse motorfietsfabrikanten nogal op elkaar. Luchtgekoelde, staande multicilinder motorfietsen waarbij vooral de staande viercilinder populair was bij de ontwerpers van verschillende Japanse fabrieken. Inmiddels is de diversiteit in Japanse motorconcepten enorm groot geworden: v-4, v-2, zescilinder boxer, vier cilinders in lijn. De typering Universal Japanese Motorcycle is niet meer van toepassing op de huidige Japanse motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion