Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  SPORTSTER 1200 CUSTOM - 2000

Garantie: Ja
1041 Mls
Zwart
harley-davidson - sportster-1200-custom
harley-davidson - sportster-1200-custom
harley-davidson - sportster-1200-custom
harley-davidson - sportster-1200-custom
harley-davidson - sportster-1200-custom
harley-davidson - sportster-1200-custom
harley-davidson - sportster-1200-custom
harley-davidson - sportster-1200-custom
harley-davidson - sportster-1200-custom
harley-davidson - sportster-1200-custom
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Zeer lage kilometerstand, grote beurt uitgevoerd.
Helaas is de motor vochtig gestald, waardoor het chrome wat aangeslagen is.
 
  • MotoLeo heeft een ruim aanbod aan geselecteerde motorfietsten van alle merken van lage kilometerstanden. Wij rekenen géén afleveringskosten. Inruil van uw motorfiets of auto is mogelijk.

    Gratis voorlopige dekking van 10 dagen op uw motorverzekering.

    Wij bezorgen tegen een kleine vergoeding uw motor aan huis! 
     






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
MotoLeo B.V.
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1983 - Hans Muth had in 1979 samen met Jan Fellstrom en Hans-Georg Kasten zijn eigen ontwerpstudio "Target Design" opgericht. Target Design tekende de R 65 LS, die veel leek op de Suzuki Katana modellen. Pas in 1983 week men af van de tweecilinderboxermotor, toen de drie- en viercilinder K-modellen werden geïntroduceerd met de BMW K 100-serie en de K 75-serie. Bij deze modellen lag de krukas net als bij de boxermotoren in de lengterichting. Dankzij dubbele bovenliggende nokkenassen, brandstofinjectie en geheel nieuwe frames konden deze modellen veel beter concurreren met andere merken en bovendien aan de strenger wordende milieu eisen voldoen. BMW was voornemens boxermotoren uitsluitend nog in de GS modellen te leveren. De K 100- en K 75-serie konden immers zowel sportief als toeristisch ingestelde klanten bedienen, zowel in de middenklasse als in de zware klasse. Maar vrijwel meteen na de introductie van de K modellen kwamen er klachten van klanten, en later dus ook van dealers en zelfs importeurs. Men wilde de zware boxermodellen terug. Nadat de /7-serie uit productie was gegaan, werden zelfs de nog leverbare R 80 modellen van grotere zuigers en cilinders voorzien, zodat met toch nog 1000cc-BMW's kon kopen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion