Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  SPRINGER CLASSIC FLSTSCI SOFTAIL - 2006

Garantie: Ja
31852 Km
Blauw
harley-davidson - springer-classic-flstsci-softail
harley-davidson - springer-classic-flstsci-softail
harley-davidson - springer-classic-flstsci-softail
harley-davidson - springer-classic-flstsci-softail
harley-davidson - springer-classic-flstsci-softail
harley-davidson - springer-classic-flstsci-softail
harley-davidson - springer-classic-flstsci-softail
harley-davidson - springer-classic-flstsci-softail
harley-davidson - springer-classic-flstsci-softail
harley-davidson - springer-classic-flstsci-softail
harley-davidson - springer-classic-flstsci-softail
harley-davidson - springer-classic-flstsci-softail
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Merk:                    Harley-Davidson
Type:                    FLSTSCI / Springer classic
Bouwjaar:             2006
KM stand:             31852 Km
Kleur:                    Blauw
Cilinder inhoud:    1450 cc
Btw marge:           Marge
Garantie:               3 Maanden
  • Welkom bij Joey’s Motor Ranch.

    Al onze motoren worden geleverd inclusief:

    3 of 6 maanden garantie
    Afleverbeurt
    Volle tank benzine
    Poetsbeurt
    Tenaamstelling

    Inruil is mogelijk ( alle merken motoren )
    ook doen wij inkoop van Harley-Davidson motoren of consignatie verkoop.
    neem contact met ons op voor de mogelijkheden.

    Wij zijn een RDW erkend bedrijf en kunnen de motor op lokatie op naam zetten.

    Typ fouten, prijs en specificatie wijzigingen voorbehouden

Opties en Accessoires:
Springer voorvork af fabriek.
Harley-Davidson alarm systeem.
Harley-Davidson springer tassen.
Hak / teen schakeling.
Afneembare rugleuning.
Cross over uitlaten
Originele tassen aanwezig




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Joeys Motor Ranch
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Mousetrap" betekent: Hefboommechaniek dat door Harley-Davidson in de periode 1952—1967 werd gebruikt bij de introductie van de handkoppeling en voetschakeling op de zware 1200CC modellen. De fabrieksaanduiding was clutch booster. Omdat het koppelingsmechanisme was ontworpen voor voetkoppeling en ongewijzigd bleef, bleek handbediening te zwaar, waarbij een sterke hulpveer en een kantelmechanisme uitkomst boden. De bijnaam mousetrap voor dit mechaniek werd ontleend aan het risico dat bij demontage bestond. Menig sleutelaar blesseerde de toppen van zijn vingers door niet te anticiperen op het omklappen van het mechaniek, wanneer het stangetje van de koppelingshevel werd verwijderd, waarmee de verankering van het mechaniek verdween. Overigens kan om dit probleem te elimineren een mousetrap eliminator worden gekocht, een hulpstuk dat het kantelmechaniek vastzet.
© 2000 - 2025 Motoroccasion