Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Bouwjaar 2013
Mijl 20287
Blok 103
Mooie stoere Street Glide met stretchbags. Dubbele Python uitlaten. Hoog apehanger stuur. Originele HD radio/cdspeler. Binnenkap innerwing high gloss mee gespoten. Kleur is high gloss zwart met twee matte strepen gecombineerd met chroom. Sportief zadel duo seat met witte stiksels. Motor staat met NL kenteken dus opstappen en rijden maar!
Prijs inclusief onderhoudsbeurt en 3 maanden garantie €15.250,-
Nieuwsgierig? Kom dan langs in de shop! Wij zijn vaak aanwezig maar niet altijd. Graag contact opnemen voor een afspraak.
Overschrijven op ieder gewenst moment mogelijk, RDW erkend. Ook voor onderdelen of reparaties ben je welkom. Wij kunnen eventueel in overleg inruilen of opkopen.
Betalingen zijn mogelijk via internetbankieren. Vergeet niet om je daglimiet ruim van te voren te verhogen.
Mars Motoren
Varsseveldseweg 87a
7002 LJ Doetinchem
T 0641721078
E Marsmotoren@gmail.com
W Marsmotoren.nl
Kvk 71278443
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Luchtgekoeld Twin Cam 103™ met geïntegreerde oliekoeler |
Boring x slag | 98.4|111.1 |
Cilinder inhoud | 1690 |
Comp. verhouding | 9.6:1 |
Kleppen | 2 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | Sequentiële elektronische benzine-inspuiting met één verstuiver per cilinder (ESPFI) |
Ontsteking | electrisch |
Vermogen | || |
Max. koppel | 134|3500 |
Koppeling | negen voudige natte platen |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | 9.593 |
Overbrenging | ketting, 34/46 ratio |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 22.7 |
Topsnelheid | nb |
ABS | nee |
Frame | stalen buizenframe |
Vering voor | 41,3 mm triple circuit damping (TCD), veerweg 116,8 mm |
Vering achter | luchtvering, veerweg 76 mm |
Remmen voor | 32 mm 4-zuigerremklauw |
Remmen achter | 32 mm 4-zuigerremklauw |
Voorband | BW 130/80B18 63H |
Achterband | BW 180/65B16 81H |
Wielbasis | 1625 |
Lengte | 2430 |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 715 |
Drooggewicht | 355 |
Leverbare kleuren | Chrome Yellow Pearl, Black Denim, Midnight Pearl, Ember Red Sunglo, Vivid Black |
Beschrijving | Veel ruimte om zelf kleur te bekennen is een onmiskenbaar onderdeel van de stijl van de Harley-Davidson® Street Glide® motor. Deze klassiek vormgegeven, forse brandstoftank in klassieke stijl biedt niet alleen meer ruimte voor premiumlak of decoratie naar eigen ontwerp, maar heeft bovendien een inhoud van 22,7 liter, zodat je heel wat meer kilometers kunt verslinden tussen twee pitstops. Wij weten dat zuinig rijden belangrijk is—maar dat is stijl niet minder. Levendige, opvallende kleuren en met grote precisie gemaakte Harley-Davidson® tankemblemen maken de unieke look van deze robuuste bagger compleet. |
Wij zijn een kleine onafhankelijke motorshop gespecialiseerd in de verkoop van Harley Davidson motoren.
Wat ooit begon als een hobby met het volledig opbouwen van Harley motoren, is nu uitgegroeid tot een eigen onderneming. Het sleutelwerk heeft plaatsgemaakt voor een mooie showroom met verschillende typen Harley Davidson motoren.
We hebben een mooie showroom met verschillende typen Harley Davidson motoren. Van Dyna tot Streetglide, origineel en custom.
Al onze motoren zijn gekeurd en hebben een onderhoudsbeurt gehad. Heb je specifieke wensen, laat het ons weten.
 | Doetinchem, Gelderland |
 | 06-41721078 |
Wist u dat: In de motortaal "Custom/custombike/to customize" betekent: Letterlijk betekent to customize: to suit (a motorcycle) to taste (een motorfiets aan je smaak aanpassen). Het duidt eigenlijk de doodnormale activiteit aan, die iedere bezitter van een motorfiets verricht wanneer hij iets wijzigt aan de standaardversie van zijn motor. Een ander stuur is het meest voorkomende voorbeeld. Soms gaat het verder, maar altijd blijft het oorspronkelijke model herkenbaar, want anders wordt een grens overschreden die de onderhavige motorfiets doet veranderen in een zelfbouwmotor of bitza. Wie een ander zadel/buddyseat en een ander stuur monteert is bezig de zitpositie van zijn motor aan zijn wensen aan te passen. Wie dat nog niet genoeg vindt en bijvoorbeeld wielen met echte spaken prefereert boven de gietwielen van de standaarduitvoering o f een speciaal uitlaatsysteem verkiest boven de fabrieksdemper, is bezig een custombike van zijn motorfiets
te maken. Veelal spitst het customizen zich toe op louter technische verbeteringen als remmen, andere carburateur, buddyseat, stuur, of spuitwerk van tank en spatborden met special paint. Een aantal motorfietsfabrikanten die in de jaren zestig en zeventig nauwelijks het hoofd boven water konden houden, hadden weinig o f geen aandacht voor de specifieke wensen op het gebied van design en esthetiek die bij hun cliëntele was gaan leven. Voorbeelden zijn Harley-Davidson, die zijn afnemers tot in de helft van de jaren zeventig totaal negeerde, en BMW ,
die onlangs met een geheel nieuw ontwikkelde boxermotorfiets is uitgekomen. Toen de fabrikanten de schellen van de ogen vielen en zij zich wel wilden conformeren aan de wensen die onder hun afnemers leefden, had de aftermarket al een antwoord op de vraag gevonden. Harley-Davidson was lange tijd % een markant voorbeeld van de zelfingenomenheid waar het ging om het serieus nemen van het rijderspubliek. In de modellen die de fabriek tot 1971 uitbracht was niets te bespeuren van wat de sterk opgekomen bikerscult al vanaf de helft van de jaren zestig in kleine kring aan vormgevingseisen had gedicteerd. Het antwoord kwam pas met de Super Glide, een voorzichtige concessie aan de oerverschijning van de Electra Glide,
waarbij het panzadel en de mastodontische spatborden kwamen te vervallen. Pas met de komst van de Low Rider werd een bezonken smaak erkend die een nieuwe generatie Harley-rijders al jaren doodnormaal was gaan vinden. De kwalificatie custom werd vanaf die tijd aan een in serie geproduceerde motorfiets meegegeven om te onderstrepen dat nu wel werd ingespeeld op lang genegeerde wensen van het liefhebberspubliek. De betekenis van het woord custom werd hierdoor uitgehold: consumenten werden verleid een in serie geproduceerde standaardmotorfiets als ‘exclusief voor hen gemaakt’ aan te schaffen. De predikaten custom en chopper zijn nu algemeen door de Japanse motorfiets-marketeers geconfisqueerd om er modellen mee aan te duiden waarop men een quasi nonchalante zitpositie aanneemt en waarvan de stilering vage overeenkomst vertoont met het voorkomen van moderne Harley-Davidsons.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken